Ce aduce nou extinderea Colosseum Mall din primavara lui 2022 Ce aduce nou extinderea Colosseum Mall din primavara lui 2022
Colosseum Mall va inaugura în primavara anului viitor către publicul larg, cel mai important proiect de dezvoltare comercială a ultimilor ani din București, realizat... Ce aduce nou extinderea Colosseum Mall din primavara lui 2022

Colosseum Mall va inaugura în primavara anului viitor către publicul larg, cel mai important proiect de dezvoltare comercială a ultimilor ani din București, realizat pe fondul creșterii constante a numărului de locuitori și al cererii de retail modern în sectorul 1, zona de Nord-Vest a capitalei.

Deschiderea planificată anterior pentru finalul acestui an este amânată în contextul creșterii accelerate a incidenței ratei de infectare cu noul coronavirus în București și la nivelul întregii țări, dar și al măsurilor restrictive impuse în regim de urgență prin lege.

Mihai Dinu, General Manager Colosseum Mall «Extinderea Colosseum Mall aduce un suflu nou pe piața de retail din București, care se confruntă cu provocări, în contextul pandemic imprevizibil și îndelungat. Chiar și în aceste condiții dificile, aceasta formă de retail offline demonstrează reziliență și un grad înalt de adaptabilitate, performanța Colosseum Mall datorându-se în mare măsură loialității clienților săi, cărora dorim să le mulțumim pe această cale, precum și tenacității echipei din locație. Pentru noi, provocările reprezintă oportunități, pe care le transformăm astfel într-un portofoliu solid de branduri de care suntem foarte mândri. Deși stadiul evoluat al construcției ne-ar fi permis să inaugurăm noile spații înainte de finalul acestui an, incidența extrem de crescută a ratei de infectare cu noul coronavirus la nivelul capitalei și al întregii țări ne-a determinat să adoptăm o atitudine responsabilă și să ne orientăm către primavara anului 2022. Această decizie a fost apreciată de partenerii noștri din toate segmentele de retail».

Această primă etapă de extindere a centrului comercial va integra un mix unic de branduri locale și internaționale din categoriile bunuri și servicii, leisure și entertainment, modă și accesorii vestimentare.

Brandurilor prezente în cadrul Colosseum Mall, respectiv Carrefour, Altex, Jysk, Pepco, LC Waikiki, Sport Vision și Leroy Merlin, li se vor alătura Sinsay, brand care face parte din grupul polonez LPP și care va deschide în Colosseum Mall cel mai mare magazin din România, New Yorker, Deichmann, CCC, Happy Cinema, Stay Fit, 4F, Teilor, Douglas, English Home, Ac&Co, Colin’s, Smyk All for Kids, Noriel, Mumuso, Optiblu, Helpnet, Flori Vesele, Magic Casino, Superbet Premium Store, KFC, Dristor Kebab, Zodiac Café, Presto Restaurant, Noodle Pack, Bunătăți Ardelenești, Mesopotamia, All For Six, La Galleria, Inmedio ș.a.

Extinderea Colosseum Mall va integra un concept unic de food-court, proiectat pentru a răspunde schimbărilor comportamentului consumatorului în contextul pandemic, care își dorește acum să petreacă mai mult timp în aer liber sau în spații foarte bine aerisite. Astfel, o bună parte din comercianții prezenți în food-court vor dispune de terase, iar masa va putea fi servită atât în zona interioară, cât și la exterior. Zona aflată la exterior va include o gradina de peste 2.000 mp și este concepută pentru a putea acomoda food-truck-uri, locuri de joacă pentru copii și activități recreative potrivite oricărui sezon.

Procesul de extindere vizează și creșterea capacității parcării centrului comercial Colosseum cu circa 1.000 de locuri, dintre care 22 vor dispune de stații de încărcare pentru mașini electrice.

Totodată, va fi implementat în parteneriat cu Renovatio un sistem fotovoltaic, în scopul eficientizării consumului de energie și al reducerii­­ emisiilor de dioxid de carbon. Panourile fotovoltaice ce urmează să fie amplasate atât pe acoperișul centrului comercial, cât și în parcarea clienți, pe structuri de tip carport, vor contribui la reducerea cu 360 de tone/an a emisiilor de dioxid de carbon, cantitate care ar putea fi absorbită de o pădure cu peste 4,000 de copaci.

Construcția destinată noilor spații comerciale este realizată astfel încat să permită în viitor etape suplimentare de dezvoltare, respectiv birouri, extinderea spațiilor comerciale la nivelul superior precum și alte spații comerciale individuale de dimensiuni mari, totalizând o suprafață închiriabilă adițională de aproximativ 25.000 de metri pătrați. Astfel, Colosseum Mall va totaliza în viitor o suprafață închiriabilă de aproximativ 75.000 de metri pătrați, devenind unul dintre cele mai mari centre comerciale din București și din țară.

Procesul de dezvoltare al terenului de 60 de hectare deținut de dezvoltator în Sectorul 1 al capitalei va continua sub forma mai multor proiecte, ce includ și un concept integrat de drive-thru în proximitatea Șoselei Chitila, precum și locuințe rezidențiale multifamiliale.

###

Colosseum – Situat în sectorul 1 al capitalei, în zona de Nord-Vest, pe șoseaua Chitilei nr. 284, Colosseum oferă un concept local unic de retail ce cuprinde magazine cu o mare diversitate de produse si servicii, magazine cu branduri de îmbrăcăminte și accesorii, precum și spații unice de petrecere a timpului liber. Colosseum se bucură de o locație privilegiată, datorită proximității șoselei de centură București și a rutelor zilnice de comunicație dintre București și orașele Ploiești, Târgoviște și Pitești.

Accesul dinspre centrul capitalei și dinspre zonele adiacente este asigurat de bulevarde cu multiple benzi de circulație, precum Ion Mihalache, Grivița, Bucureștii Noi și Șoseaua Chitilei. Transportul în comun se realizează prin intermediul stațiilor de metrou Străulești și Laminorului, a liniilor RATB 112, 422, 470, a tramvaiului 45, precum și prin cele două linii de microbuze Carrefour cu puncte de legătură în piața Chibrit și localitatea Chitila.

Printre principalele branduri găzduite de Centrul Comercial Colosseum se află :  Carrefour, Altex, Jysk, LC Waikiki, Sport Vision, Pepco, Leroy Merlin, 5asec, Help Net, Nedelya, Orange, IQBox, Arsis Vodafone, Inmedio, Diris Optică Medicală, Pizza Bonita, Xpressions Beauty Salon, Esența Plant, Animax, precum și numeroase alte magazine importante de bunuri și servicii.

Oferta existentă de magazine va fi competată de zeci de noi branduri, odată cu lansarea  etapei de extindere. Printre brandurile anunțate deja se regăsesc Sinsay, New Yorker, Deichmann, CCC, Happy Cinema, Stay Fit, 4F, Teilor, Douglas, English Home, Ac&Co, Colin’s, Smyk All for Kids, Noriel, Mumuso, Optiblu, Helpnet, Flori Vesele, Magic Casino, Superbet Premium Store, KFC, Dristor Kebab, Zodiac Café, Presto Restaurant, Noodle Pack, Bunătăți Ardelenești, Mesopotamia, All For Six, La Galleria, Inmedio ș.a.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: