Carlsberg se reinventează printr-o nouă identitate vizuală Carlsberg se reinventează printr-o nouă identitate vizuală
De peste 170 de ani, Carlsberg inovează constant și lansează noua identitate vizuală globală și în România, începând cu această primăvară. Identitatea vizuală emblematică... Carlsberg se reinventează printr-o nouă identitate vizuală

De peste 170 de ani, Carlsberg inovează constant și lansează noua identitate vizuală globală și în România, începând cu această primăvară.

Identitatea vizuală emblematică a brandului Carlsberg a fost regândită pentru a atinge echilibrul perfect între formă și funcționalitate. Elementele principale precum logo-ul, fontul, paleta de culori și faimosul simbol al frunzei de hamei au fost redefinite, îmbinând într-un mod armonios tradiția brandului cu design-ul autentic danez. În mod semnificativ, semnătura fondatorului J.C. Jacobsen apare pe noua sticlă de Carlsberg ca simbol al aprobării sale.

Identitatea paharului Carlsberg a fost, de asemenea, îmbunătățită pentru o experiență superioară de degustare. Noua formă elegantă a paharului Carlsberg bifează si un atribut funcțional important. Pentru o experiență mai bună de consum, forma nouă de pocal, însoțită de o crestătură la baza interioară a paharului, îmbunătățește dinamica CO2 în lichid, păstrând în acelasi timp și spuma fină pentru mai mult timp.

Carlsberg este părintele berii lager de calitate și una dintre cele mai apreciate beri din lume. Acest titlu nu putea fi atins decât de un brand progresist. Suntem mândri să avem în portofoliu un astfel de brand, aflat în continuă evoluție. Astăzi anunțăm o nouă identitate vizuală pentru “Probabil cea mai bună bere din lume”, cu îmbunătățiri atât la nivel estetic, cât și funcțional. Carlsberg are o istorie unică, izvorâtă din pasiunea pentru perfecțiune a fondatorului, J.C. Jacobsen, pe care o ducem mai departe reinventându-ne perpetuu” – Paul Markovits, Vice-Președinte Marketing URBB.

J.C Jacobsen, fondatorul Carlsberg, cunoscut pentru atitudinea sa progresistă, a pledat întotdeauna pentru inovare, susținând cu tărie că absolut orice poate fi întotdeauna îmbunătățit. Din acel moment și până în prezent, pasiunea pentru perfecțiune se află în ADN-ul brand-ului Carlsberg.

De-a lungul celor 174 de ani de existență, Carlsberg a urmărit perfecțiunea pe toate palierele, nu doar în privința calității berii. J.C Jacobsen a contribuit la descoperiri științifice de renume mondial încă din 1876, an în care acesta a înființat Laboratorul de Cercetare Carlsberg pentru a reuni unele dintre cele mai renumite minți din domeniul științific ale vremii.

În 1883 industria berii a fost revoluționată de descoperirea unei tulpini pure de drojdie de bere ‘Saccharomyces Carlsbergensis’, fapt ce a permis pentru prima dată producția de bere cu o calitate constantă, astăzi consacrată sub denumirea de bere lager. Mai mult decât atât, scara pH-ului inventată în 1909 în laboratoarele Carlsberg a devenit un standard științific la nivel global, folosit pentru a măsura aciditatea și alcalinitatea oricărei substanțe. Laboratorul de Cercetare Carlsberg continuă să perfecționeze arta fabricării berii până în prezent, folosind expertiza oamenilor de știință în domenii precum chimie, biochimie, fiziologie, genetică, bioinformatică și biologie moleculară.

J.C Jacobsen a fondat Carlsberg în 1847, iar până în 1875, deja a reușit să se facă remarcat în industria berii într-un mod unic. Acesta a pus bazele primului laborator de cercetare industrială cu scopul de a perfecționa procesul de fabricare a berii, folosind știința. Carlsberg a devenit un etalon în producția unei beri de calitate superioară – numeroase inovații de renume mondial fiind descoperite în Laboratorul de Cercetare Carlsberg.

Absolut toate descoperirile Laboratorului de Cercetare Carlsberg au fost împărtășite cu publicul pentru a ajuta producătorii de pretutindeni să perfecționeze procesul de fabricare a berii. Mai mult decât atât, chiar și drojdia din rețeta berii Carlsberg a fost distribuită direct din turnul de drojdie către producători de bere din întreaga lume, făcând astfel ca multe beri consacrate să aibă puțin Carlsberg în ele.

URBB este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală și singurul berar din București dezvoltat printr-o investiție Greenfield. URBB oferă consumatorilor produse de cea mai înaltă calitate, printr-un portofoliu format din mărci premium și superpremium, internaționale și românești, care include și o selecție variată de beri speciale.

În prezent, portofoliul include: Carlsberg, Carlsberg 0.0%, Tuborg, Tuborg Christmas Brew, Tuborg 0.0%, SKOL Original, SKOL Nepasteurizat, Holsten Premium, Holsten Weizen, Holsten Radler, Holsten Pilsner, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner Hefe Weissbier, Weihenstephaner Vitus, Grimbergen Ambreé, Grimbergen Blanche, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, Bucur – bere de bulevard, cidrul premium Somersby şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: