Bonami, campanie specială de Sărbători Bonami, campanie specială de Sărbători
Bonami, magazinul online cu mobilier și decorațiuni a lansat campania specială pentru Sărbători “ Un Craciun doar al tău” și așteaptă anul acesta, pentru... Bonami, campanie specială de Sărbători

Bonami, magazinul online cu mobilier și decorațiuni a lansat campania specială pentru Sărbători “ Un Craciun doar al tău” și așteaptă anul acesta, pentru sezonul festiv, vânzări în creștere cu 60% față de anul trecut, și anume 30 de milioane de euro, din care 3 milioane de euro reprezintă cifra preconizată pentru piața din România.

Pavel Vopařil CEO Bonami, a precizat: „ Luând în considerare întreg sezonul toamnă-iarnă, ce include atât perioada Sărbătorilor, cât și evenimente speciale, cum sunt Black Friday sau Cyber Monday, piața din România reprezintă pentru noi 15% din vânzările totale. De aceea ne-am pregătit temeinic, cu un stoc important. Momentan avem 400.000 de produse, urmând ca numărul să crească la 500.000, în perioada Sărbătorilor. Selecția include și 500 de obiecte decorative special alese pentru sezonul festiv.”

Anul acesta, compania a luat în considerare contextul cu totul excepțional în care se va desfășura sezonul Sărbătorilor. “ Ne așteptăm la o creștere importantă a numărului de clienți ce cumpără online, pentru prima dată. Marea majoritate se îndreaptă către jucătorii de top, iar Bonami se plasează, cu siguranță, în această categorie. De aceea suntem foarte optimiști cu privire la acest sezon.”, a mai menționat Vopařil.

Pregătirile, atât din punct de vedere logistic, cât și al marketingului, au început încă din iulie, când s-a decis strategia de comunicare și conținutul campaniilor. Se preconizează ca stocul cu decorațiuni pentru Sărbători să fie epuizat până la finalul sezonului.

Bonami este alături de clienții săi, indiferent ce planuri își fac aceștia de Sărbători, întrucât fiecare petrece Crăciunul într-un mod personal și unic: unele persoane sunt singure, altele înconjurate de prieteni și familie, sau, dimpotrivă, din diverse motive, nu sărbătoresc deloc. Este o ocazie pentru a cumpăra cadouri, a petrece mai mult timp cu familia, o oportunitate pentru relaxare și călătorii sau cea mai stresantă perioadă a anului.

Pavel Vopařil a precizat: “ Anul acesta am ales să privim din alt unghi Crăciunul. Sezonul festiv este un moment în care oamenii se simt sub presiune, atât financiar, cât și din punct de vedere al timpului sau al carierei. Ne-am dorit să le fim alături, mai ales în situația actuală. Mesajul nostru este că poți să nu ai bradul perfect, poți să-ți cumperi chiar ție primul cadou de Crăciun, este în regulă dacă Moș Crăciun vine mai devreme sau dacă optezi pentru un festin netradițional, deoarece este Crăciunul tău și va fi minunat exact așa cum alegi tu să fie. În acest context au fost create sloganurile pe care Bonami le folosește în campaniile pentru Sărbători: Și ce dacă primul cadou pe care-l alegi e pentru tine? Și ce dacă Moș Crăciun vine mai devreme?”

Contrar tendințelor tradiționale, de a împinge constant clienții să cumpere cât mai mult în perioada Sărbătorilor, Bonami le propune o altă abordare: să se bucure de campaniile inspiraționale ce le oferă idei creative pentru a petrece Crăciunul așa cum își doresc, aceasta fiind adevărata magie a Crăciunului. În perioada 1 octombrie- 20 decembrie Bonami derulează promoția de Crăciun, prin care fiecare leu cheltuit va fi returnat sub formă de credit din 24 decembrie. Creditele sunt valabile până pe 31 decembrie.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: