Bonami a luat măsuri speciale pentru angajați și clienți Bonami a luat măsuri speciale pentru angajați și clienți
Având în vedere situația actuală, Bonami, magazinul online cu mobilier și decorațiuni, a decis să aplice reguli stricte pentru a proteja atât sănătatea angajaților... Bonami a luat măsuri speciale pentru angajați și clienți

Având în vedere situația actuală, Bonami, magazinul online cu mobilier și decorațiuni, a decis să aplice reguli stricte pentru a proteja atât sănătatea angajaților cât și a clienților săi.

Angajații companiei din biroul situat în Praga, dintre care fac parte și români, lucrează acum toți online, de acasă, pentru a nu se expune niciunui risc. Pentru cei din depozit, au fost implementate următoarele proceduri de siguranță:

sunt monitorizati pentru a constata orice îmbolnăvire. De asemenea le este măsurată în mod regulat temperatura.

sunt folosiți dezinfectanți, atât pentru personalul care lucrează în depozit, cât și pentru toate documentele de predare. De asemenea, curățarea spațiilor de lucru se face foarte des.

Totodată, predarea coletelor către curieri se efectuează fără interacțiune umană (păstrându-se distanța minimă de 2 metri între angajatul Bonami și curier). În plus, toți angajații au fost instruiți cu privire la măsurile de siguranță, având în permanență produse de dezinfecție personală.

Livrarea comenzilor se face direct la domiciliu iar returul este gratuit. Bonami nu se dezminte și rămâne o sursă bogată de inspirație, venind cu sugestii creative pentru petrecerea timpului acasă, sfaturi și proiecte DIY.

Compania își dorește ca, împreună cu angajații și clienții săi, să depășească această perioadă dificilă, prin prevenție, responsabilitate și solidaritate.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: