Auto & MotoBusinessCompaniiLife&Style

BMW Group a livrat 1.932.236 automobile BMW, MINI şi Rolls-Royce către clienţi în acest an

BMW Group a livrat 1.932.236 de automobile BMW, MINI şi Rolls-Royce către clienţi în acest an, până la sfârşitul lunii septembrie – o creştere semnificativă a vânzărilor de +17,9% faţă de anul anterior. Toate mărcile au raportat o creştere a vânzărilor în toate regiunile lumii. Compania a continuat să îşi construiască poziţia competitivă puternică pe pieţele-cheie de bază, cum ar fi SUA, Europa şi China.

“Succesul vânzărilor din ultimele nouă luni arată modul în care clienţii noştri apreciază portofoliul nostru de produse puternice, durabile şi atrăgătoare din punct de vedere emoţional. Până în prezent, am reuşit să compensăm blocajele de aprovizionare cu semiconductori pe parcursul întregului an, cu o performanţă de operare puternică. Suntem încrezători că putem îndeplini obiectivele noastre ambiţioase de vânzări şi putem realiza o creştere solidă şi profitabilă pentru 2021”, a declarat Pieter Nota, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG, responsabil pentru clienţi, mărci şi vânzări. “De la începutul anului ne-a mărit de peste două ori livrările de automobile complet electrice şi, prin urmare, subliniem ofensiva noastră impresionantă de electrificare”, a continuat Nota.

BMW iX, BMW i4 şi BMW iX3 stau la baza accelerării mobilităţii electrice

BMW Group a vândut 231.576 de automobile electrificate în întreaga lume în perioada ianuarie-septembrie (+98,9%). În al treilea trimestru, vânzările de automobile complet electrice şi plug-in hybrid au crescut cu 43,1% faţă de anul anterior, ajungând la 78.333 de unităţi. Cu un total de 59.688 de automobile pur electrice livrate clienţilor, BMW Group a înregistrat o creştere cu 121,4% a vânzărilor de la începutul anului 2021. În special, modelul complet electric BMW iX3, care a fost disponibil şi în Europa de la început al anului, a oferit un impuls major vânzărilor, cu un total de 20.887 de unităţi livrate până în prezent.

“Odată cu lansarea BMW iX şi BMW i4 din noiembrie, vom avea pe piaţă două automobile noi care vor accelera şi mai mult creşterea mobilităţii electrice. Noile comenzi din întreaga lume reflectă deja entuziasmul clienţilor noştri pentru aceste noi modele”, a explicat Pieter Nota.

În următorii ani, BMW Group îşi va extinde oferta de mobilitate electrică pentru a include versiuni complet electrice ale BMW Seria 7, BMW X1 şi BMW Seria 5, precum şi succesorul MINI Countryman şi Rolls-Royce Spectre complet electric, care a fost recent anunţat pentru al patrulea trimestru al anului 2023. Până în 2023, BMW Group va avea cel puţin un model complet electric pe şosele în aproximativ 90% din segmentele sale actuale de piaţă.

Între prezent şi 2025, compania intenţionează să îşi mărească vânzările de modele complet electrice cu o medie de peste 50% pe an – şi va ajunge la peste 10 ori numărul unităţilor vândute în 2020. BMW Group se aşteaptă că automobilele complet electric vor reprezenta cel puţin 50% din vânzările sale globale în 2030. În următorii 10 ani, compania intenţionează să lanseze pe şosele un total de aproximativ 10 milioane de automobile complet electrice.

Disponibilitatea componentelor semiconductoare rămâne problematică

În primele nouă luni ale anului, BMW Group a făcut ajustări individuale la programul său de producţie ca răspuns la disponibilitatea limitată a componentelor semiconductoare. Compania se aşteaptă ca situaţia de aprovizionare cu componente semiconductoare să rămână dificilă. Deşi până acum BMW Group a reuşit să absoarbă impactul acestor blocaje, nu poate fi exclusă posibilitatea ca vânzările să fie afectate în lunile următoare.

Marca BMW înregistrează o creştere semnificativă până în prezent

În acest an, până la sfârşitul lunii septembrie, la nivel mondial au fost livrate 19,3% mai multe automobile BMW (1.703.080 de unităţi). Cu 764.958 de unităţi vândute (+20,6%), vânzările de modele Sports Activity Vehicle şi Sports Activity Coupé ale mărcii au fost deosebit de puternice pe toate segmentele.

Noile modele precum BMW X3 şi BMW X4, complet renovate, s-au alăturat gamei de produse încă din vară. Noile BMW Seria 2 Coupé şi BMW Seria 4 Gran Coupé vor urma în curând, ambele întruchipând în mod unic plăcerea de a conduce specifică mărcii şi pregătite pentru a asigura succesul mărcii BMW.

Marca MINI înregistrează o creştere a vânzărilor cu 81,9% la automobilele electrificate

Un total de 224.838 de automobile MINI (+7,9%) au fost livrate clienţilor din întreaga lume de la începutul anului. Modelul complet electric MINI SE a avut o cerere deosebit de mare, iar vânzările sale au crescut cu 106,6% din ianuarie, cu 20.104 de unităţi vândute. În ansamblu, 15,2% din automobilele MINI lansate pe şosele în acest an, până la sfârşitul lunii septembrie, aveau sistem de propulsie electric.

Acest lucru întăreşte decizia mărcii care reprezintă mobilitatea urbană şi dezvoltarea durabilă de a oferi o gamă exclusiv de produse complet electrice până în 2030. MINI Cooper SE complet electric se bucură de o popularitate tot mai mare şi în ceea ce priveşte flotele. În al treilea trimestru, de exemplu, doi clienţi majori şi-au extins flota cu 82, respectiv 140 de automobile MINI Electric, oferind angajaţilor lor oportunitatea de a experimenta distracţia la volan cu emisii locale zero.

BMW M GmbH înregistrează o creştere semnificativă a vânzărilor în primele nouă luni

Cu 123.008 de unităţi vândute în acest an, până la sfârşitul lunii septembrie (+22,2%), BMW M GmbH şi-a crescut semnificativ vânzările de la an la an. Succesul modelelor de înaltă performanţă M3 şi M4, lansate în martie, a continuat. X5 M şi X6 M au contribuit din nou la acest succes de vânzări. În segmentul de performanţă, M440 Coupé şi Cabriolet au fost principalii factori de creştere, alături de derivatele M340 de succes.

Rolls-Royce Motor Cars: vânzările din acest an au depăşit deja volumul total din 2020

Rolls-Royce Motor Cars a raportat vânzări de 4.318 automobile (+62,9%) în primele nouă luni ale anului, depăşind valoarea totală pentru 2020. Cererea globală rămâne puternică pentru toate modelele în toate regiunile lumii. În special, noile Ghost şi Cullinan au contribuit substanţial la succesul vânzărilor mărcii. Recent, compania a anunţat primul său automobil complet electric, Rolls-Royce Spectre, care va veni pe piaţă în trimestrul IV 2023; şi că până în 2030 toate produsele Rolls-Royce vor fi complet electrice.

După nouă luni de succes, BMW Motorrad începe al patrulea trimestru pe drumul spre cele mai bune vânzări din istorie

În primele nouă luni ale anului, BMW Motorrad a livrat clienţilor 156.609 motociclete şi scutere (+20,8%). Datorită strategiei sale de creştere de succes, BMW Motorrad a reuşit să-şi dezvolte recordul în primul semestru, cu alt maxim istoric pentru al treilea trimestru.

Piatra de temelie a acestui succes este noul portofoliu de produse BMW Motorrad, precum şi gama sa largă de produse, inclusiv 10 modele noi de la începutul anului. Odată cu lansarea pe piaţă a noilor R 18 B şi R 18 Transcontinental în septembrie, BMW Motorrad îşi extinde gama de produse în segmentul cruiser important prin adăugarea a două modele noi extrem de emoţionale şi autentice.

Vânzări BMW şi MINI în regiuni/pieţe

BMW Group şi-a menţinut performanţa puternică în SUA, încheind primele nouă luni cu o creştere a vânzărilor de 33,1% (265.683 de unităţi).

În China, compania a livrat 669.637 de automobile BMW şi MINI clienţilor de la începutul anului (+19,6%).

Cu o creştere a vânzărilor de 11,8% şi livrarea a 724.933 automobile, regiunea Europei a continuat să îşi extindă cota de piaţă pe segmentul premium.

Pe piaţa internă din Germania, înmatriculările nou ale BMW Group au crescut cu 1,4% faţă de anul anterior, la 204.842. În ciuda provocărilor privind fiabilitatea aprovizionării, BMW Group a reuşit să îşi extindă cota de segment faţă de anul precedent.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button