Blue Point, companie românească de servicii call center, a înregistrat o creştere de 53% a cifrei de afaceri în 2015 față de anul anterior.
Blue Point estimează o cifră de afaceri de 11,6 milioane lei pentru anul 2015. Rata profitului estimată de companie este de aproximativ 25%, similară cu anul anterior. Industriile din care au provenit cele mai multe solicitări de servicii call center în 2015 au fost telecom, banking şi pharma.
„Anul 2015 a adus rezultate financiare deosebit de bune. Creșterea a provenit în egală măsură atât din extinderea proiectelor existente, cât și din diversificarea portofoliului de clienți. Iar, în ambele cazuri, un rol foare important l-au jucat oamenii și echipele implicate.”, a declarat Violeta Rosu (foto), Managing Partner Blue Point.
Compania a înregistrat și o creștere de aproximativ 20% a numărului de angajați în 2015 față de 2014. La finalul anului 2015, Blue Point avea o echipă formată din 252 de persoane.
Ca urmare a strategiei de dezvoltare şi extindere a companiei, principalele investitii ale anului 2015 au fost in tehnologie, mutarea într-un nou sediu și în dezvoltarea profesională și personală a angajaților.
Pentru anul 2016, compania estimează o creştere de peste 20% a cifrei de afaceri, cu o rată a profitului care va atinge pragul de 20%.
Reprezentanţii Blue Point preconizează că domeniile care prezintă cel mai mare potenţial de dezvoltare în următorii ani pentru industria de call center sunt telecom, banking şi retailerii online.
Blue Point este o companie de servicii call center, cu capital 100% românesc. Înființată în 2007, compania oferă soluții profesioniste și personalizate de outbound (telesales, telemarketing, sondaje de opinie etc.) și inbound (suport clienți, infoline și helpdesk, suport tehnic, programe de loializare, upsell&cross sell inbound etc.).
Printre clienții aflați în portofoliul Blue Point se numără, Heineken, Hochland, Pepsi, Reader’s Digest, Țiriac Auto, Xerox ș.a.