AccesoriiBrandFashionMarketing & AdvertisingTrends

#blackteam a reprezentat Baneasa Shopping City la Pitti Immagine 91

Echipa #blackteam (Monica Munteanu PR si Denis Radu PR), impreuna cu The Storyalist (Dacian Foldi) au reprezentat din nou Baneasa Shopping City la Pitti Immagine 91 si, dincolo de piesele vestimentare negre si traditional romanesti, au putut aduce un strop de culoare prin atitudine.

Au trecut opt luni de la ultima editie #PittiUomo90, dar si opt luni de la prima colaborare #blackteam cu Baneasa Shopping City vs. Pitti Immagine. Si, cum lucrurile bune trebuie repetate, aceasta a continuat si in 2017 cu #PittiUomo91, care s-a desfasurat intre 9 si 13 ianuarie la Firenze.

“Ne place Baneasa Shopping City din foarte multe motive: continua sa ramana singura entitate fashion din Romania care face asocieri de imagine atat la nivel national, cat si international, se implica in multiple proiecte neconventionale (cu precadere in zona de fashion). Avem ca exemplu – Paris Fashion Week sau targul fashion pentru barbati, Pitti Imagine”, sustine Denis Radu (foto).

pittiuomo

“Prin simpla deschidere si dorinta de a sustine astfel de proiecte, Baneasa Shopping City este unul dintre brandurile care aduc plus valoare imaginii nationale in zona frumosului, artelor, modei, libertatii de exprimare”, adauga acesta.

Mai multe materiale foto si video furnizate de la fata locului gasiti si aici!

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button