Black Friday 2019 la evoMAG: vanzari totale de 5 milioane de euro Black Friday 2019 la evoMAG: vanzari totale de 5 milioane de euro
În perioada de Black Friday, clienții evoMAG au plasat peste 25.000 de comenzi. 35% dintre clienți au ales să plătească cu cardul produsele achiziționate... Black Friday 2019 la evoMAG: vanzari totale de 5 milioane de euro

În perioada de Black Friday, clienții evoMAG au plasat peste 25.000 de comenzi. 35% dintre clienți au ales să plătească cu cardul produsele achiziționate de Black Friday. Valoarea medie a unei comenzi plasată de Black Friday a fost de 800 de lei. Televizoarele au fost cele mai vândute produse. 23% din comenzi au fost ridicate din showroom. A crescut cu 15% numărul comenzilor plasate de tineri și cu 20% al comenzilor făcute de persoanele cu vârste de peste 65 de ani.

Campania de Black Friday, desfășurată de evoMAG în acest an în intervalul 1 – 24 noiembrie, a generat, în total, vânzări de 5 milioane de euro, cu o valoare medie a comenzii de 800 de lei.

În perioada de Black Friday, clienții evoMAG au plasat peste 25.000 de comenzi, iar numărul total de vizite pe site a fost, în campania de Black Friday, de peste 1,7 milioane. Interesul crescut pentru reducerile de Black Friday, mai ales în perioada 15 – 17 noiembrie, a determinat anul acesta creșterea ofertei, evoMAG oferind reduceri la peste 70.000 de produse.

Și în 2019, bărbații au cheltuit mai mult decât femeile. Astfel, din totalul clienților care au comandat, 70% au fost bărbați şi 30% femei.

În ceea ce privește profilul cumpărătorilor, în campania de Black Friday de anul acesta a crescut cu 15% numărul comenzilor realizate de publicul tânăr (18 – 24 de ani) și cu 20% al comenzilor făcute de persoanele cu vârste de peste 65 de ani.

De asemenea, 35% dintre clienți au ales să plătească cu cardul produsele achiziționate de Black Friday. Aproape 60% din traficul înregistrat pe site a venit de pe dispozitivele mobile.

Anul acesta, cele mai achiziționate produse au fost televizoarele, topul fiind completat, în ordine, de telefoane mobile, laptopuri, electrocasnice, componente PC și vehicule electrice.

Cea mai scumpă comandă plasată de Black Friday 2019 pe evoMAG.ro a fost în valoare de 92.800 de lei, echivalentul a 10 laptopuri.

Pe parcursul desfășurării campaniei de Black Friday 2019, peste 5.700 de comenzi au fost ridicate din showroom, adică 23% din numărul total de comenzi plasate pe evoMAG.ro, în perioada 1 – 24 noiembrie 2019.

Reducerile continuă la evoMAG și în perioada următoare, evoMAG estimând o creștere de 10% a vânzărilor în ultima lună din an, față de aceeași perioadă din 2018.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: