BusinessCompanii

Bilanț Black Friday la eMAG. Câte comenzi s-au făcut și ce au cumpărat românii?

Anul acesta a marcat o premieră pe piața electro-it: valoarea comenzilor online a depășit vânzările din retailul tradițional, având peste 60% din totalul pieței de Black Friday.

„Este o zi istorică în comerțul online electro-it. Conform datelor noastre, peste 60% dintre cumpărăturile de Black Friday au fost făcute în magazinele online. Clienții au apreciat prețurile mai bune, oferta diversificată și posibilitatea de a returna produsele în 30 de zile. Dacă în mod normal cota uzuală este de 30% pentru on-line, de Black Friday am depășit cu mult acest prag”, declară Tudor Manea (foto), Director General eMAG.

Cifre eMAG de Black Friday:

·         602.000 produse comandate

·         202 milioane lei este valoarea produselor comandate

·         În premieră, mobile-ul a depășit desktopul, având 51% dintre cele 5,579 milioane de vizite de pe site-ul eMAG

·         Vârf de 370.000 de clienți simultan pe site

 

Recorduri:

1.      1050 de clienți au comandat în total 9,4 Kg aur

2.       Timpul total petrecut de toți vizitatorii pe site – 116 ani

3.       În primele 4 minute, 100 de produse vândute pe secundă

4.       Până la ora 10:00, eMAG a luat 41 de produse pe secundă

5.       Cea mai mare comandă facută vreodată online la eMAG este de 85.590 euro și a fost realizată astăzi pentru Range Rover Sport 4.4 Diesel SDV8 HSE Dynamic Luxor redus cu peste 20.000 euro de la 105.667 euro

 

Recorduri eMAG Marketplace:

1.      Comenzi de 20 de milioane de lei generate pentru cei peste 800 de vânzători integrați în platforma eMAG Marketplace

2.      40.000 de comenzi generate pentru parteneri

 

Cele mai vândute produse:

1.       29.000 de televizoare

2.       22.000 de parfumuri

3.       18.600 de jucării

4.       13.400 de laptopuri

5.       13.000 de plăci, perii și uscătoare de păr

6.       12.000 de anvelope

7.       9.000 de frigidere

8.       2.000 de smartwatch-uri

9.       60 de tone de mâncare pentru animale

 eMAG a lansat în 2011 evenimentul Black Friday pe piața din România și a organizat ziua cu cele mai multe reduceri din an vineri, 20 noiembrie.

Fondat în 2001 de antreprenori români, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și a devenit un lider regional, cu prezență în Bulgaria, Ungaria și Polonia. De 14 ani investește constant în servicii care ajută clienții să salveze timp și bani, servicii care au în spate tehnologii dezvoltate în România.

În oferta eMAG sunt acum peste 500.000 de produse listate, de la IT, telefoane mobile, electronice, electrocasnice și cărți, și până la articole pentru copii, casă, grădină, mașină și sport.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button