BeautyGoing OutLife&Style

Beauty trends: Cosmetic Plant relansează o gamă fanion și mizează pe creșterea ponderii în vânzările anuale

Noua gama Q10 + ceai verdeCosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuţi producători autohtoni de cosmetice,  relansează gama Q10 + ceai verde îmbogăţită cu un complex mineral energizant și mizează pe creșterea ponderii acesteia în vânzările anuale de la 7,2% în 2014,  la 12,2% anul viitor.

„Lansată în anul 2006, gama Q10 + ceai verde conține produse deja cu tradiție în portofoliul Cosmetic Plant. Fiind una din cele mai îndrăgite dintre gamele noastre, ne dorim să răspundem în continuare nevoilor clientelor noastre cu cele mai bune și actuale produse, de aceea am luat decizia de a moderniza formula și a o alinia la trendurile internaționale”, a declarat Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant.

Creștere estimată cu 5% în totalul cifrei de afaceri

Potrivit afirmaţiilor sale, gama Q10 + ceai verde a va avea în acest an o pondere de 7,2% în totalul vânzărilor companiei. Relansarea acesteia va aduce, în 2015, conform estimărilor Cosmetic Plant, o creștere a ponderii în cifra de afaceri cu 5%. Astfel anul viitor, gama nouă va ajunge la 12,2% din cifra de afaceri totală.

În ceea ce priveşte business-ul companiei în acest an, Cosmetic Plant estimează un avans al cifrei de afaceri cu cca. 10% comparativ cu 2013, la 1,76 milioane de euro.

Complexul mineral energizant previne apariția ridurilor

Gama Q10 + ceai verde vine într-o formulă complet nouă și modernă, fără parabeni și coloranți, cu ingrediente de origine naturală în proporție de peste 85%, o formulă îmbogățită cu un complex mineral energizant, un amestec ce are în compoziție Ca, Mg, Cu și Zn.

Acesta din urmă furnizează pielii mineralele și electroliții necesari pentru stimularea funcționării mitocondriei, uzina energetică a celulei. De asemenea, îmbunătățește oxigenarea și metabolismul celular, limitând ȋn același timp producția radicalilor liberi. În plus, previne degradarea acidului hialuronic și a colagenului din dermă, menținând astfel integritatea matricei extracelulare și prevenind apariția ridurilor.

”Gama Q10 + ceai verde avea deja o formulă cunoscută pe piață ca fiind singura care a îmbinat coenzima Q10 cu extractul de ceai verde, combinația aceasta reprezentând o armă puternică în lupta cu semnele îmbătrânirii pielii. Însă noi suntem dedicați îmbunătățirii permanente a produselor și de aceea am hotărât adăugarea acestui complex care să aducă un plus de vitalitate, elasticitate și tonicitate pielii, prevenind astfel apariția ridurilor și reducându-le pe cele deja existente”, a adăugat Susana Laszlo.

Conform declarațiilor acesteia, complexul mineral energizant vine să completeze formula ce are în compoziție binecunoscuta coenzimă Q10, o substanţă prezentă în toate celulele organismului, deosebit de eficace împotriva radicalilor liberi şi care previne degradarea colagenului și ceaiul verde, un puternic antioxidant, energizant şi curativ.  Împreună cu uleiul de sâmburi de struguri, cel de germeni de grâu și vitaminele A și E, coenzima Q10 și ceaiul verde constituie un complex bio activ, al cărui rol este regenerarea în profunzime a pielii.

Produsele pentru îngrijirea tenului, preferatele consumatoarelor

Noua gamă Q10 + ceai verde imbogatita cu un complex mineral energizant va conține, ca și până acum, șapte produse destinate îngrijirii tenului și corpului: cremă antirid de zi și de noapte, cremă contur ochi, lapte demachiant, loțiune tonică, lapte pentru corp și cremă pentru mâini. Dintre acestea, produsele pentru îngrijirea tenului se află în topul preferințelor consumatoarelor atât în România, cât și pe piețele externe.

”Având în vedere faptul că brandul Cosmetic Plant este recunoscut în primul rând datorită produselor pentru îngrijirea tenului, și în cazul gamei Q10 + ceai verde cele mai mari vânzări sunt realizate de produsele de acest tip”, a încheiat Susana Laszlo.

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România. Afacere de familie, businessul Cosmetic Plant a fost fondat în 1991 la Cluj-Napoca de farmacista Ileana Mester, cu o experiență de peste 20 de ani în cosmetology.

În 2013 compania a înregistrat o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro, fiind prezentă la nivel național în rețelele Cora Hypermarche România, XXL Mega Discount, DM DrogerieMarkt, Profi, în farmaciile Catena, Centrofarm și Remedia,  în Plafar și alte magazine naturiste din țară, precum și pe plan extern în țări precum Canada, Grecia, Italia, Germania, Liban, Emiratele Arabe Unite, Azerbaijan, Austria şi Ungaria.

În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include 92 de produse, împărțite în 16 game sortimentale, grupate în funcție de ingredientul activ principal (argan, Q10+ceai verde, ceai verde, cătină, gălbenele etc.) sau de utilizarea produsului (protecție solară, îngrijirea părului etc).

Acestea pot fi găsite în rețelele enumerate mai sus, dar și în alte magazine naturiste din țară.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button