Auto Trends: Ford dezvăluie noul SUV Explorer Plug-In Hybrid Auto Trends: Ford dezvăluie noul SUV Explorer Plug-In Hybrid
Noul SUV Ford Explorer și-a făcut astăzi debutul european în cadrul evenimentului special Go Further, care a avut loc la Amsterdam. Ford a anunțat... Auto Trends: Ford dezvăluie noul SUV Explorer Plug-In Hybrid

Noul SUV Ford Explorer și-a făcut astăzi debutul european în cadrul evenimentului special Go Further, care a avut loc la Amsterdam. Ford a anunțat faptul că o versiune plug-in hybrid a celui mai vândut SUV din Statele Unite ale Americii va intra oficial pe piața din Europa în cursul acestui an.

Noul Ford Explorer Plug-In Hybrid va fi oferit în două versiuni specifice, foarte bine echipate și cu volan pe partea stângă: sportivul Explorer ST-Line, inspirat de gama Ford Performance, și luxosul Explorer Platinum. Ambele sunt animate de un sistem de propulsie care asociază motorul Ford EcoBoost V6 de 3.0 litri și un motor electric/generator pentru a dezvolta 450 CP și un cuplu de 840 Nm. Sistemul oferă și posibilitatea rulării în modul 100% electric.

Sistemul Ford Intelligent All-Wheel Drive este standard, fiind sprijinit de cele șapte setări disponibile ale pachetului Drive Modes și de transmisia automată Ford cu 10 rapoarte, ce optimizează performanțele în scenarii care variază de la rularea urbană la off-road. Experiența rafinată la șofat îi inspiră încredere celui de la volan și este optimizată printr-o serie de tehnologii de asistență a șoferului. Lista include Tempomatul Adaptiv cu oprire-pornire, recunoaștere a indicatoarelor rutiere de limitare a vitezei și centrare pe mijlocul benzii de rulare (Adaptive Cruise Control with Stop & Go, Speed Sign Recognition and Lane-Centring).

Interiorul excepțional de spațios, luxos și orientat către confortul pasagerilor oferă elemente tehnologice și de confort avansate, implicit un display tactil cu diagonala de 10.1 inch orientat pe verticală și un instrumentar de bord digital cu diagonala de 12.3 inch. Familiile pot să profite la maximum de călătorii datorită versatilității spațiului pentru bagaje și configurațiilor scaunelor pasagerilor, dar și grație inovațiilor dedicate membrilor acestora, așa cum este accesul facil cu ajutorul unei singure mâini la scaunele de pe rândul al treilea.

“Sunt extrem de încântat de faptul că emblematicul Ford Explorer vine în Europa. Noul Explorer este disponibil cu un design fabulos și cu un nivel fenomenal de dotări. Cel mai versatil SUV pe care l-am oferit vreodată clienților din regiune este capabil să transporte șapte adulți în confort absolut, să tracteze fără probleme 2500 de kilograme și să ofere în paralel o autonomie pur electrică de 40 de kilometri în oraș”, spune Roelant de Waard, vicepreședinte al biroului de Marketing, Vânzări și Service Ford Europa. “Tehnologii precum display-ul tactil de 10.1 inch și Asistența la frânare pentru manevrele în marșarier debutează în Europa și transformă noul Explorer Plug-In Hybrid într-un model încântător care este foarte ușor de condus”.

Construită pornind de la o coală albă de hârtie, cea de-a șasea generație Ford Explorer a fost prezentată clienților din Statele Unite la începutul acestui an. Introdus pe piață în 1991, Explorer a contribuit în SUA la creșterea rapidă a segmentului SUV-urilor, clasă de vehicule care astăzi a devenit un succes imens la nivel mondial.

Rulare cu emisii zero

Noul Explorer Plug-In Hybrid oferă în multe scenarii eficiența energetică, rafinamentul și beneficiile dinamice ale unui sistem de propulsie electrificat, păstrând în același timp autonomia unui motor tradițional cu combustie internă. Autonomia urbană pur electrică de 40 de kilometri califică modelul pentru reduceri de taxe sau bonusuri la achiziție pe unele dintre piețele europene.

Motorul EcoBoost de 3.0 litri și 350 CP este sprijinit de un motor electric de 100 CP. Bateria Litiu-Ion cu capacitatea de 13.1 kWh poate fi încărcată printr-o mufă localizată pe aripa frontală din partea stângă, între portieră și pasajul roții. În plus, bateria este alimentată automat în mers cu ajutorul tehnologiei de încărcare regenerabilă care captează energia cinetică altfel pierdută în timpul operațiunii de frânare.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: