Anna Charisma – un chalet cu mult bun gust în inima României! Anna Charisma – un chalet cu mult bun gust în inima României!
Anna Charisma pare desprinsa din povesti. Si, în acelasi timp, chiar ne spune o poveste. Despre pasiune, tarie, virtuti si multa munca. O poveste... Anna Charisma – un chalet cu mult bun gust în inima României!

Anna Charisma pare desprinsa din povesti. Si, în acelasi timp, chiar ne spune o poveste. Despre pasiune, tarie, virtuti si multa munca. O poveste despre senzualitate, eleganta, echilibru si calm. Este locul în care confortul si eleganta se îmbina cu aventura si adrenalina. Cam asa se descrie Anna Charisma in cateva cuvinte. Dar noi vrem sa va spunem ca este mai mult de atat. Pentru ca am fost aici. Iar experienta si sentimentul pe care ti-l transmite acest loc nu se compara cu nimic trait pana acum, de noi, in Romania. Daca nu ne credeti, lasam pozele si materialul de mai jos sa va convinga.

Am fost tare bucurosi cand am primit invitatie intr-un city escape, la Anna Charisma. Din ce am vazut in poze, ne-a incantat tare mult. Dar nu se compara cu ce am gasit si trait acolo. Este mult! Mult mai frumos in realitate! Asa ca … nu stiu cu ce sa incep mai intai.

Am fost pur si simplu cuceriti de atentia catre detalii. Rafinamentul si bunul gust cu care a fost amenajat acest chalet. Sa nu mai vorbim de aerul curat. Cabana este situata intr-o padure, pe Valea Avrigului, izolata de restul complexelor turistice de acolo. Ai practic toata natura pentru tine. Sa nu mai zic ca beneficiaza si de … o cascada proprie. Da, da. O cascada.

Accesul catre cabana se face printr-un pod pietonal, suspendat. Ajungi  acolo, pachezi masina si odata ce pasesti pe acel pod, te transpui instant intr-o alta lume. Probleme, ganduri, agitatie, stress? Te detasezi imediat de acestea! Natura! Ciripitul pasarilor! Verde crud! Aer dulce si curat! Sunetul cascadei! Nu ai cum! Nu te mai saturi de acest peisaj natural minunat.

Iar cand intri in cabana, ramai pur si simplu fascinat de cat de frumos este amenajata. Cel putin, noi asa am ramas. Designul. Arhitectura. Detaliile. De un rafinament rar intalnit in cabanele din Romania. Se observa cu ochiul liber cata munca si pasiune a investit Bianca, proprietara Anna Charisma, cu care am stat la povesti in cele 3 zile in care i-am calcat pragul casei.

“Este un loc creat pentru a te retrage într-un sanctuar al luxului ascuns adânc în inima naturii. Vii aici pentru a fi tu însăți, pentru a-ți găsi echilibrul departe de tumultul, problemele și regulile lumii artificiale. Vii aici pentru a „fi”, nu pentru a „face”, chiar dacă vei putea face cam tot ce îți dorești.” Si o aprob, pentru ca fix asa ne-am simtit aici.

O gazda desavarsita si un om minunat, Bianca ne-a spus ca acest loc are si o istorie: una remarcabila, cladirea trecând prin diverse schimbări de-a lungul anilor. În timpul celui de-al Doilea Război Mondial, în 1939, cehii au folosit clădirea pentru a alimenta cu apă fabrica de arme secretă din apropiere, la Mîrșa.

Mai târziu, în timpul regimului comunist, locația a găzduit sesiunile de vânătoare și petrecerile secrete ale elitei de la acea vreme. După revoluția din 1989, în perioada de privatizare, vechea clădire a fost cumpărată de actualii proprietari și transformată într-o casă de oaspeți. În 2019 cabana a fost renovată din nou pentru a deveni această „bijuterie ascunsă” în natură.

Intr-adevar, o bijuterie cu 5 apartamente si un penthouse. Fiecare incapere are un design aparte. Eu si sotul ne-am bucurat de un apartament cu view catre munti si curtea principala. Sincer, ma simteam ca sunt intr-un satuc de munte din Elvetia, intr-o cabana cocheta, unde ies pe terasa si imi savurez cafeaua. Vorbind de savori, la sosire, in camera ne asteptau doua cutii frumos ambulate, cu delicii facute chiar de ei, Anna Backery: ciocolata de casa, dulceata de portocale cu gin, dulceata de rubarba, fursecuri. Va spun atat: gustul copilariei.

Inca doua aspecte cu care ne-a surprins placut aceasta cabana carpatina: cigar lounge-ul si penthouse-ul. Chiar si pentru nefumatori ca mine si Marian, cigar lounge-ul este fascinant. Un cadru intim, cu miros de tutun fin. Lumina difuza, fotolii de catifea. Designul acestei incaperi este rafinat, iar detaliile minutios gandite. Bineinteles, pentru cei ce apreciaza tutunul si bautura de calitate, acest salon pune la dispozitie asemenea rasfat.

Penthouse-ul. As putea spune ca acesta are mai multe atuu-ri. In primul rand, dormitorul matrimonial beneficiaza de o cada din cupru, cu un design industrial aparte. Si cum pica lumina naturala pe aceasta. Magie!  Livingul are un semineu central, de care ne-am bucurat intr-o seara, la un pahar de vorba cu gasca. Tot aici ne-a incantat si Monica Odagiu, cand ne-a cantat la pianul din coltul incaperii. Zona de dining de aici are vedere direct catre padure si rau. Efectiv iti taie rasuflarea acest view. Noi am contemplat peisajul de aici, dupa amiaza, la un pahar de rom Peaky Blinder.

Pe langa oaza de relaxare ce o ofera Chalet-ul prin prisma design-ului si amenajarii, pot spune ca am avut parte si de activitati antrenante si experiente frumoase. Bianca ne-a organizat un treasure hunt dinamic, care a fost foarte interesant. Am explorat comorile naturii din apropiere: Cascada Ingerilor, inalta de 15 m,  padurile, raul frumos curgator, obiectele de arta ( statuile sculptate sub forma de ingeri); am facut baie de soare langa rau, in zona special amenajata.

Bineinteles, sunt mai multe activitati pentru cei dornici de adrenalina, precum atv-uri si biciclete enduro sau drumetie pe Varful Suru, dar noi am preferat sa mergem pe chill. Asfel, ne-am bucurat de degustari de vin, alaturi de preparate delicioase, fel de fel. Si, vai, ce bine am mancat aici. Doamnele de la bucataria Anna Charisma gatesc senzational. Ne-au rasfatat papilele gustative cu diverse bunatati: gratar cu vita Black Angus, care se topea efectiv in gura, atat de fraged si savuros l-au preparat; saramura de peste; ceaun cu miel; varza nemteasca cu rata; bors de pui; gogosi si fursecuri cu plante aromatice. Mmm…cate si mai cate bunatati.

Sa va mai spun ca am avut parte si de un picnic aranjat in detaliu de Bianca si fiica sa, Ana? Iar in fiecare seara, focuri frumos aprinse. Sa te bucuri de un pahar de vin la lumina focului, in aer liber. Ce poate fi mai frumos de atat? Poate si un mic party, la ceas de seara, la lumina focului, cand ai propriul Dj care mixeaza vibe-uri bune din foisor?

Da, dupa cum spuneam, am trait niste experiente minunate. Unice. Aici, la Anna Charisma. Si da, alaturi de gasca noastra. Trebuie sa va precizez ca aici se merge doar in grupuri restranse, cadrul fiind unul foarte intim, cabana se inchiriaza in totaliltate. Asa ca tot ce trebuie sa faci este sa iti strangi gasca si sa lasi grijile la capatul podului.

Pentru calatori activi ca mine si Marian, exista si cateva atractii turistice absolut superbe, in apropierea chaletului. Castelul Zanelor de pe Valea Avrigului, care este la doar 30 km cu masina de Anna Charisma. Sau Palatul Bruchental din Avrig, ce are un aer toscan, cu gradinile sale superbe. Noi am prins si copacul cu flori lalea inflorit. Sincer, nici nu stiam ca exista asa ceva, dar am aflat ca sunt 3 in toata tara: acesta de la Palat, unul la Curtea de Arges si Pitesti.

V-am spus ca Bianca, proprietara acestui superb chalet, are o energie si creativitate aparte si pregateste mai multe surprize viitorilor turisti, ce ii trec pragul: o zona de spa si relaxare, cu sauna si ciuber; o crama cu degustari; workshopuri pe zona de prajureala, marca AnnaBoutique, si multe altele. Abia astep sa ne reintoarcem si sa ne bucuram si de acestea.  Pentru ca viata merita traita cu astfel de experiente frumoase.

No comments so far.

Be first to leave comment below.