BusinessMarketing & Advertising

Andrea Bocelli, rolul principal în noua campanie de comunicare a Deutsche Telekom

Telekom Romania lansează noua campanie de comunicare „Europa”, iniţiată de Deutsche Telekom la nivel european. Campania, care îl are în rolul principal pe tenorul Andrea Bocelli, are ca punct de plecare faptul că atât Deutsche Telekom, cât şi artistul, cred într-o Europă conectată.

România se numără printre cele 12 ţări europene în care Deutsche Telekom va lansa succesiv noua campanie pentru a sublinia strategia Grupului de a deveni cel mai mare furnizor european de telecomunicaţii.

Noi, Deutsche Telekom, vedem Europa ca pe un câștig. Operăm în 13 pieţe europene. Acest lucru ne face mai internaţionali. Facem schimb de idei şi informaţii între companiile noastre naţionale. Învăţăm unii de la alţii şi aceasta ne face mai buni”, explică Telekom Timotheus Höttges, CEO Deutsche, afirmând astfel importanţa ideii europene pentru deciziile antreprenoriale. „Tehnologia reţelei şi digitalizarea reprezintă bazele comunicării fără frontiere. O Europă fără frontiere are nevoie de comunicare fără frontiere”.

Claudia Nemat, membru în Boardul Deutsche Telekom şi responsabilă pentru Europa şi Tehnologie, adaugă: „Dorim să continuăm investiţiile în reţeaua noastră pan-europeană şi în servicii inovatoare, pentru a consolida poziția noastră de leader în tehnologie în Europa și pentru a oferi cea mai bună experienţă clienţilor noștri”.

În România, noua campanie media rulează începând de astăzi sub sloganul „Te simți conectat în România şi în Europa cu noua experienţă 4G Telekom”.

Cu o acoperire extinsă pentru serviciile 4G şi beneficii pe care clienţii noştri le pot folosi şi în România şi peste hotare, Telekom le oferă acestora nu doar pachete atractive, ci şi o experienţă îmbunătăţită în folosirea serviciilor. Cu noua campanie media vrem să întărim mesajul către  clienţii noştri că reţeaua viitorului trebuie să conecteze cât mai mulţi oameni cu putinţă, fără frontiere, şi să ofere cele mai bune servicii şi produse inovatoare”, a spus Miroslav Majoroš, CEO Telekom Romania.

Telekom Romania oferă un portofoliu vast de servicii mobile pentru clienţii rezidenţiali, dar și pentru companii, portofoliu care include trafic de date la viteza 4G – atât naţional cât şi în roaming în țările și rețelele cu care Telekom a încheiat parteneriate de roaming 4G. Cu planurile tarifare Talk, Surf şi Complete, clienţii Telekom persoane fizice beneficiază de până la 2 GB trafic de date în roaming în Uniunea Europeană şi de până la 8 GB trafic de date național, pe care utilizatorii îl pot folosi şi în roaming pentru un tarif suplimentar de 0,06 euro / MB (TVA inclus).

Cu planurile tarifare de voce și date mobile pentru persoane juridice, clienţii companii pot beneficia de până la 3 GB trafic de date 4G în roaming în Uniunea Europeană şi de până la 9 GB trafic de date național 4G, pe care utilizatorii îl pot folosi şi în roaming pentru un tarif suplimentar de 0,06 euro / MB (TVA inclus).

„Nu poţi vedea ceea ce conectează Europa. Dar poţi simţi”

Campania europeană reprezintă conectarea ţărilor şi a oamenilor prin intermediul unei reţele invizibile, dar care oferă mereu sentimentul conectării. Spotul TV transmite această idee cu ajutorul lui Andrea Bocelli, care şi-a pierdut vederea la vârsta de 12 ani. Tenorul îi conduce pe spectatori într-o călătorie prin Europa. Acompaniat de imagini şi muzică emoţionante, el explică semnificaţia puterii reţelei, de a depăşi frontierele. Cu braţele larg deschise, Andrea Bocelli simbolizează conectivitatea oferită în Europa prin Telekom și rețelele sale partenere.

Pentru Andrea Bocelli, tehnologia reţelei de astăzi reprezintă una din marile realizări ale lumii moderne. „Reţeaua transformă Europa într-o comunitate şi-i aduce pe oameni mai aproape unii de alţii. Ca şi muzica mea. Muzica este o limbă specială pe care o înţelege oricine – şi-i conectează astfel pe oameni”, spune tenorul. „Viaţa este o reţea complexă de relaţii cu oameni. Cu ajutorul acestei reţele şi a noilor tehnologii, vreau să fiu conectat cu toţi cei care sunt importanţi pentru mine. Ce este adevărat pentru muzică este adevărat şi pentru reţea. Nu poţi vedea ceea ce conectează Europa. Dar poţi simţi.”

Elementul central al campaniei este „T”-ul magenta reprezentat vizual de braţele deschise în formă de „T”, ale oamenilor aflați în diferite situaţii. Gestul emoţionant de a deschide braţele este înţeles universal şi reprezintă conectivitatea umană dincolo de granițele Europei. Transpune brandul Telekom și logo-ul T într-un gest deschis, pozitiv, care transformă reţeaua Telekom într-un simbol.

Campania va fi derulată prin spot TV, reclame outdoor și în media tipărită, precum şi prin comunicare online şi în social media.

Campania europeană a fost lansată în Germania la mijlocul lunii iulie şi va fi derulată în Albania, Austria, Croația, Cehia, Germania, Ungaria, Macedonia, Muntenegru, Olanda, Polonia, România şi Slovacia.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button