BrandFashion

AFI Palace Cotroceni extinde oferta de branduri fashion cu magazinul Lacoste

AFI Palace Cotroceni, cel mai mare centru comercial din România, anunță deschiderea magazinului Lacoste și extinde oferta de branduri fashion găzduite de centrul comercial.

„În AFI Palace Cotroceni suntem preocupați să aducem clienților noștri oportunități atractive de shopping, care să corespundă cerințelor și exigențelor lor. Segmentul de fashion este foarte important pentru noi și avem un număr consistent de branduri românești și internaționale, care aduc în fiecare sezon colecții noi, create după cele mai recente trenduri. Brandul Lacoste este cunoscut și apreciat de foarte mulți dintre clienții noștri, iar de acum, aceștia vor avea posibilitatea de a găsi produsele preferate în noul magazin pe care l-am deschis.”, a declarat Aura Dinu, Director de Marketing, AFI Malls Division.

Lacoste este o marcă de vestimentație prêt-à-porter de calitate superioară, înființată în 1933 de către jucătorul de tenis René Lacoste. Inspirat chiar de propriul nume, acesta și-a dorit un logo  simbolizând un crocodil, pe care l-a purtat pentru prima dată pe buzunarul unui sacou.

De atunci, simbolul a devenit din ce în ce mai cunoscut, iar astăzi este ușor de asociat cu numele brandului pe care îl reprezintă.

AFI Palace Cotroceni_Lacoste_2

Lacoste produce și comercializează haine, fiind recunoscut pentru tricourile de tenis, dar și încălțăminte și parfumuri. Pe lângă acestea, brandul aduce în AFI Palace Cotroceni o gamă variată de produse din piele, ceasuri de mână și ochelari. Produsele Lacoste se adresează atât bărbaților, cât și femeilor și pot fi asortate la ținute sport sau casual.

Magazinul din incinta AFI Palace Cotroceni se află situat pe coridorul Champs Elysees, alături de branduri ca Massimo Dutti, Stefanel, Karen Millen, Fossil, Liu Jo, Guess.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button