Accor dezvăluie un nou program de loialitate orientat către stilul de viață Accor dezvăluie un nou program de loialitate orientat către stilul de viață
Accor anunță o schimbare dramatică a programului său de loialitate într-o platformă globală integrată care cuprinde recompense, servicii și experiențe din întregul său ecosistem... Accor dezvăluie un nou program de loialitate orientat către stilul de viață

Accor anunță o schimbare dramatică a programului său de loialitate într-o platformă globală integrată care cuprinde recompense, servicii și experiențe din întregul său ecosistem pentru a aduce valoare vieții cotidiene, indiferent dacă vizează activitatea profesională, stilul de viață sau pasiunile oaspeților săi.

Acest nou program de loialitate dedicat stilului de viață va recunoaște, va înțelege, va prețui, va menține dialogul și va recompensa oaspeții ca niciodată până acum, oferind acces la “TOT ce reprezintă Accor”. Va deschide ușile către un portofoliu unic și iconic de peste 30 de mărci hoteliere, precum și o colecție de baruri, restaurante, cluburi de noapte și experiențe neprețuite.

Acest nou program de loialitate dedicat stilului de viață va fi livrat printr-o nouă aplicație și un site web care vor permite membrilor să acceseze lumea Accor chiar din propria palmă.

Promisiunea acestui nou program de loialitate dedicat stilului de viață va aborda patru mize strategice:

Introducerea unui nou statut premium pentru a recompensa membrii cei mai loiali

Beneficii mai consistente, în conformitate cu strategia noastră de ospitalitate augmentată

O experiență conectată la nivel mondial pentru câștigarea și folosirea punctelor din întreaga gamă largă de mărci din industrie și o aplicație digitală nouă ce oferă valoare clientului în toate instanțele acestuia: activitatea profesională, stilul de viață sau pasiunile sale.

Parteneriate și experiențe

Cu mult dincolo de cazarea propriu zisă, parteneriatele ancorează ALL în viața de zi cu zi a membrilor săi, în mișcare și peste tot. După un studiu amplu, am identificat trei nuclee principale de pasiune cu care rezonează membrii programului nostru de loialitate: Divertisment, Gastronomie & Sport.

Accor anunță trei parteneriate principale pentru a ilustra aceste nuclee de pasiune.

  • Suntem încântați să extindem parteneriatul nostru cu AEG dincolo de AccorHotels Arena, pentru a include locații premium care oferă peste 60.000 de bilete și suite private pentru membrii clubului nostru de loialitate din America Latină, Asia și Europa.

AEG este cea mai mare companie de divertisment din lume, cu peste 100 de milioane de clienți anual, care oferă inovație ce inspiră atleți, echipe, artiști și fani.

  • Începând cu 2020, membrii noștri se vor bucura de cele mai interesante experiențe oferite de festivalurile Taste din Londra, Paris, Sao Paulo, Hong Kong și Toronto. parteneriatului va crește și se va extinde în noi orașe în următorii trei ani.

IMG este un actor global care operează în peste 30 de țări în domeniul sportului, evenimentelor, mass-media, modă și, în special, gastronomie, cu o experiență bogată în arta culinară.

  • Accor și Clubul de fotbal Paris Saint-Germain anunță că au semnat un acord global de parteneriat multianual. ALL, Accor Live Limitless, noua platformă de loialitate a grupului Accor, va deveni principalul partener și sponsor oficial al clubului, începând cu sezonul 2019/2020. Parteneriatul va reuni clubul de fotbal cu cea mai rapidă creștere din lume cu un lider mondial, pionier în industria ospitalității.

Pentru a reflecta ambiția grupului de deveni parte a vieții de zi cu zi a oaspeților săi în și de a întruchipa natura premium a portofoliului său de mărci, Accor a lansat un nou limbaj vizual premium, inclusiv un nou logo corporativ. Cele două mărci distinctive, Accor și ALL, vor folosi aceeași monogramă “iconic A”, ce reprezintă sigiliul excelenței grupului și care îmbină litera A cu „bernache”, emblema istorică a grupului (n. trad. gâsca).

Aceste inițiative ambițioase sunt menite să mărească vizibilitatea globală a mărcilor Accor, să consolideze eficiența rețelelor de distribuție ale grupului și să le ofere clienților un program de loialitate atractiv, unic în industrie.

Pentru a susține aceste inițiative, Grupul va investi 225 de milioane de euro din cele 4,8 miliarde de euro generate de tranzacția Booster, având ca obiectiv financiar crearea pe termen mediu a unui excedent de exploatare brut de 75 milioane de euro pe an.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: