ABSOLUT lansează campania „Every Love is Love” ABSOLUT lansează campania „Every Love is Love”
În octombrie, ABSOLUT Vodka a adresat o întrebare comunității LGBTQIA+: „Cum recunoaștem iubirea?”. Din conversația astfel pornită, s-a născut mesajul „Every Love is Love”,... ABSOLUT lansează campania „Every Love is Love”

În octombrie, ABSOLUT Vodka a adresat o întrebare comunității LGBTQIA+: „Cum recunoaștem iubirea?”. Din conversația astfel pornită, s-a născut mesajul „Every Love is Love”, care se extinde, acum, către întreaga comunitate ABSOLUT.

Este dintotdeauna în spiritul ASBOLUT să creadă că prin dialog putem să construim împreună o lume mai deschisă și mai tolerantă. O lumea în care nu contează pe cine iubim, cum arătăm, de unde venim sau cum ne exprimăm. De aceea, ABSOLUT lansează campania „Every Love is Love” prin care sărbătorește egalitatea, diversitatea, toleranța și libera exprimare, valori puternic înrădăcinate în ADN-ul brand-ului.

Prin mesajul campaniei, brand-ul crede că poate inspira o schimbare pozitivă, pentru a putea recunoaște iubirea în toate formele și culorile sale atunci când o vedem, a o accepta și a-i îmbrățișa diversitatea.

Încă din 1979, ABSOLUT conectează oamenii de pretutindeni, îi reunește în momente de sărbătoare și îi inspiră să creadă în puterea comunității și diversității. Acum, îi aduce împreună într-o conversație despre iubire, egalitate și incluziune.

VOCEA COMUNITĂȚII LGBTQIA+ A DAT STARTUL CONVERSAȚIEI

Prin campania „Every Love is Love”, ABSOLUT își propune să ofere o voce oricărei iubiri, să o asculte și să o sărbătorească. Astfel, în luna octombrie, împreună cu MozaiQ România, a lansat o întrebare – „Cum recunoaștem iubirea?” – iar răspunsurile primite de la comunitate au pus bazele mesajului pe care îl comunică astăzi: „Every Love is Love”. ABSOLUT ne spune că iubirea este un sentiment universal, pe care cu toții îl trăim la fel, indiferent de cine de îndrăgostim. În esență, avem cu toții aceleași nevoi – de apreciere, susținere, reciprocitate, acceptare și siguranță.

Iubirea are răbdare, este tolerantă și nu judecă pe nimeni. Are curaj și este mai puternică decât îndoiala. Sărbătorește unicitatea și diversitatea. Iubirea găsește mereu o cale. #EveryLoveIsLove

ABSOLUT EXTINDE DIALOGUL ȘI AMPLIFCĂ MESAJUL PRIN PROIECTE CREATIVE

Pentru că dorește să aducă în față perspective și emoții cât mai diverse, ABSOLUT extinde acum dialogul și creează un spațiu în care ne putem împărtăși trăirile, emoțiile și poveștile de iubire – iubirea pentru o persoană, pentru mai multe, sau poate doar iubirea de sine, adică acceptarea și celebrarea propriei identități.

5 voci din comunitatea MozaiQ – Antonio Rob & Răzvan Săbău, Aron Madon, Cristina Săracu și Raj-Alexandru Udrea – se alătură demersului. Până pe 31 decembrie, consumatorii ABSOLUT pot accesa platforma http://bettertogether.ro și le pot adresa acestora întrebări despre iubire, relații, identitate de gen sau procesul de coming-out. În ianuarie 2022, răspunsurile celor 5 vor lua forma unui proiect creativ, publicat tot pe bettertogether.ro.

Simultan, alte 6 voci autentice din online se alătură demersului ABSOLUT. Alexander White, Andreea Verde, Robert Rațiu, Diana Sar, Noemi Meilman și Ada Galeș vor răspândi mesajul iubirii, toleranței și acceptării către comunitățile lor.

Absolut Vodka este al patrulea cel mai mare brand premium din categoria băuturilor spirtoase din lume. Fiecare sticlă de Absolut Vodka este produsă în Åhus, sudul Suediei. Compania Absolut este responsabilă de producția, strategia de marketing și de inovația pentru brandurile Absolut Vodka, Malibu, Kahlúa, Wyborowa, Luksusowa și Frïs. Compania Absolut face pare din Pernod Ricard, care deține unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din categorie.

Pernod Ricard este co-liderul mondial al vinurilor şi băuturilor spirtoase, creat în 1975 de fuziunea dintre Ricard şi Pernod, Grupul deține în prezent unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din domeniu precum Ballantine’s, ABSOLUT Vodka, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Martell, Havana Club, Beefeater, Mumm, Perrier-Jouët si Jacob’s Creek. Pernod Ricard are 18.000 de angajati, se dedică unei politici de dezvoltare sustenabilă și încurajează consumul responsabil. Strategia Pernod Ricard se bazează pe 3 valori cheie care îi ghidează expansiunea: spiritul antreprenorial, încrederea reciprocă și un simț etic dezvoltat.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: