5 obiceiuri sănătoase pentru a avea silueta perfectă 5 obiceiuri sănătoase pentru a avea silueta perfectă
Vara a venit și, chiar dacă de această dată sezonul cald este diferit prin prisma restricțiilor menite să oprească răspândirea COVID-19, asta nu înseamnă... 5 obiceiuri sănătoase pentru a avea silueta perfectă

Vara a venit și, chiar dacă de această dată sezonul cald este diferit prin prisma restricțiilor menite să oprească răspândirea COVID-19, asta nu înseamnă că nu va trebui să trecem totuși proba costumului de baie. Iată 5 sfaturi de la nutriționistul Gianluca Mech pentru a scăpa de kilogramele în plus acumulate în izolare!

Perioada de izolare a reprezentat o provocare pentru noi toți. Iar majoritatea ne-am ales, după cele mai bine de 2 luni de stat în casă, cu kilograme în plus. A venit însă vara, așa că e important să luăm măsurile necesare pentru a ne recăpăta silueta. Într-un timp cât mai scurt! Nutriționistul Gianluca Mech (www.gianlucamech.ro) ne oferă câteva sfaturi esențiale în acest sens!

„1. Organizarea unui program zilnic de masă

Pentru a ne recăpăta silueta după izolare, trebuie în primul rând să ne conturăm un program al meselor. Să respectăm cât mai strict numărul și orele meselor zilnice. Iar alimentația trebuie să fie compusă în mare parte din legume, fructe de sezon și iaurt. Putem mânca totodată, fără să exagerăm însă, migdale și nuci. Acestea sunt bogate în grăsimi bune, minerale și fibre. De asemenea, alimentele bogate în antioxidanți sunt recomandate nu doar pentru sănătate, ci pentru că ne și ajută să arătăm mai bine. Kiwi, usturoiul, cătina și ceaiul verde sunt doar câteva exemple de alimente bogate în antioxidanți.

2. Ce mâncăm?

Mesele principale este recomandat să fie compuse din alimente sărace în calorii, dar bogate în minerale și vitamine. De asemenea, gătiți cu cât mai puțină sare și folosiți ulei de măsline brut extravirgin. Două exemple de mese săntoase pentru prânz sau cină: paste integrale cu legume sau carne/pește/ouă cu legume.

3. Consumați sare iodată

Este important să consumăm sare iodată. Deficitul de iod din corp reprezintă o reală problemă. Afectează glanda tiroidă care, la rândul ei afectează multe funcții importante ale organismului.

4. Gustări sănătoase

Dacă este să vorbim despre gustările dintre mese, fructele și legumele proaspete, ușor digerabile și bogate în apă reprezintă alegerea perfectă. Mă refer aici la castraveți, salată iceberg, țelină, ridichii, roșii, ardei gras verde, conopidă, pepene, spanac, căpșune sau broccoli.

5. Beți apă!

În plus, nu uitați că este esențial să beți cel puțin doi litri de apă pe zi. Mai ales vârstnicii și copiii. Este necesar să se limiteze consumul de vin și bere. Sau, mai bine spus, ar fi ideal să evitați complet alcoolul”, recomandă Gianluca Mech.

Gianluca Mech este unul dintre cei mai apreciați nutriționiști. La nivel internațional, sfaturile sale sunt urmate inclusiv de staruri precum Anastasia Soare, Sarah Ferguson – Ducesa de York, Ornela Mutti sau Silvio Berlusconi.

Gianluca a lansat în trecut două campanii importante împotriva obezității, care trag un semnal de alarmă în ceea ce privește înmulțirea cazurilor în rândul copiilor și al adolescenților. Campania din Statele Unite ale Americii a fost lansată alături de Ivana Trump, iar în Europa alături de Ducesa de York, Sarah Ferguson.

  • Mariana

    26/06/2020 #1 Author

    Mi-a placut articolul, multumesc pentru recomandari 🙂

    Reply

Leave a Reply to Mariana Cancel reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: