Cupio, succes 100% românesc pe piața autohtonă de beauty Cupio, succes 100% românesc pe piața autohtonă de beauty
Doar 27 de ani aveau Raluca și Răzvan Ștefănescu în 2012, atunci când au lansat Cupio, brandul de cosmetice profesionale 100% românesc. Investiția inițială,... Cupio, succes 100% românesc pe piața autohtonă de beauty

Doar 27 de ani aveau Raluca și Răzvan Ștefănescu în 2012, atunci când au lansat Cupio, brandul de cosmetice profesionale 100% românesc. Investiția inițială, de până în 10.000 de euro, s-a dovedit a fi una câștigătoare pentru cei doi tineri antreprenori din Timișoara, de vreme ce primul an a fost încheiat cu 7 angajați, 3 magazine Cupio și o cifră de afaceri de 120.000 de euro.

Oamenii de afaceri din vestul țării au intuit potențialul e-commerce-ului și dezvoltarea pe care urma să o aibă și de aceea au acordat importanță maximă momentului în care au pus bazele magazinului online. „Relația cu furnizorii a fost unul dintre cele mai dificile lucruri cu care ne-am confruntat la început, voiam să găsim producători care să ne livreze produse de calitate”, își amintește Răzvan Ștefănescu, unul dintre fondatori.

„Tot succesul pe care îl avem astăzi a presupus muncă, implicare și sacrificii, inclusiv în viața personală, pentru că am pierdut șirul zilelor în care am stat până târziu la birou”, declară Raluca Ștefănescu. „Am avut însă un scop clar și un vis la care punem umărul zi de zi: să fim un brand internațional și să demonstrăm că și în România se poate face un business de succes”, continuă cei doi antreprenori.

Astăzi, pe www.cupio.ro, sunt comercializate peste 10.000 de articole și 8 branduri proprii. Cunoscut inițial pentru gama de produse pentru unghii, Cupio a vrut să răspundă cât mai multor exigențe în materie de frumusețe ale clienților săi, iar acum aceștia au la dispoziție și produse de make-up, îngrijire personală și dotări saloane.

 Nu mai puțin de 80 de angajați sunt parte din povestea Cupio, numărul de magazine fizice a fost extins la 10 în 5 orașe din țară, iar cifra de afaceri de anul trecut a fost de 6,5 milioane de euro.

Planurile Ralucăi și ale lui Răzvan Ștefănescu sunt la fel de îndrăznețe: în 2019 vor mai deschide noi magazine și se vor concentra tot mai mult pe dezvoltarea internațională a brandului.

Cupio este o companie 100% românească, fondată în 2012 de Raluca și Răzvan Ștefănescu, doi tineri antreprenori din Timișoara. Încă de la început Cupio a comercializat produse cosmetice profesionale, destinate atât saloanelor de înfrumusețare, cât și consumatorilor finali. Pe parcursul anilor, Cupio s-a dezvoltat continuu, prin diversificarea gamei de produse și a serviciilor oferite clienților.

În prezent, Cupio are în portofoliu 8 branduri proprii, peste 10.000 de produse, comercializate atât online, pe www.cupio.ro, cât și offline, în cele 10 magazine disponibile în 5 orașe din țară.

Misiunea Cupio este aceea de a oferi în permanență cele mai noi și calitative produse cosmetice profesionale, tehnici și educație în domeniu, astfel încât să devină brandul cel mai dorit și căutat de către profesioniștii în domeniu.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.