Cum arată oferta MOL Fresh Corner și ce noutăți propune MOL România Cum arată oferta MOL Fresh Corner și ce noutăți propune MOL România
Vara înseamnă călătorii dese către diverse destinaţii, vacanțe cu familia și weekend-uri la plajă alături de prieteni. MOL Fresh Corner a lansat campania de... Cum arată oferta MOL Fresh Corner și ce noutăți propune MOL România

Vara înseamnă călătorii dese către diverse destinaţii, vacanțe cu familia și weekend-uri la plajă alături de prieteni. MOL Fresh Corner a lansat campania de vară oferind o varietate de reţete care combină ingrediente proaspete şi plante aromate, obţinând astfel un meniu fresh, de sezon, ce poate fi savurat cu plăcere în zona gastro din staţiile MOL sau luat cu uşurinţă la pachet. Oferta Fresh Summer este varianta ideală pentru cei care doresc să evite gustările pe fugă şi să se bucure de o masă uşoară dar gustoasă, preparată din cele mai bune ingrediente ale verii.

Campania Fresh Summer oferă clienţilor o sortimentaţie variată: sandvişuri în croissant umplute cu somon sau brânză de capră, salate, fructe proaspete feliate, limonadă, sucuri de fructe, fără adaos de zahăr sau cafele răcoritoare. Acestea sunt câteva dintre opţiunile gastro oferite clienţilor MOL în cele 115 staţii MOL Fresh Corner din toată ţara.

Este important să le asigurăm clienţilor noştri un spaţiu plăcut şi o ofertă interesantă de gastro, în  care să îşi petreacă pauzele de drum. Pe lângă sortimentaţia bogată de cafea, în fiecare sezon stabilim oferta gastro în funcţie de specificul anotimpului, de tendinţele culinare şi de gusturile locale. Campania de vară 2018 include un meniu bogat în fructe şi legume proaspete folosite în combinaţii originale pentru a răspunde unei palete de gusturi cât mai diverse. Mâncarea este o bucurie şi un răsfăţ, iar clienţii noştri sunt pasionaţi de alimente proaspete, de combinaţii surprinzătoare şi ingrediente care transformă o masă simplă într-un deliciu, astfel încât încercăm în permanenţă să îmbogăţim oferta cu alimente şi băuturi potrivite cu anotimpul dar şi cu stilul de viaţă al celor aflaţi în permanentă mişcare. Obiectivul nostru este de a transforma Fresh Corner în fiecare sezon, la nivel de ofertă gastro, ținând cont de particularitățile fiecărui anotimp, venind astfel în întâmpinarea clientului modern

Camelia Ene, CEO MOL România

Produsele disponibile în cadrul Fresh Corner sunt preparate din ingrediente de cea mai bună calitate, într-o gamă variată de combinaţii, de la sandwich-uri sau meniuri grill până la salate şi deserturi.

Oferta Fresh Summer include: Fresh Frappe, o băutură răcoritoare pe bază de cafea sau cacao, aromată cu îngheţată; Băuturi fresh şi smooties din legume şi fructe proaspete; mix fructe, tarte şi o colecţie de sandvişuri uşoare şi gustoase, perfecte pentru călătoriile din vacanţă.

Pe lângă oferta de sezon, în staţiile Fresh Corner clienţii au la dispoziţie 21 de selecţii de cafea, în toate staţiile: atât în cele echipate cu maşini cu autoservire şi acces direct pentru clienţi cât şi în staţiile cu aparate de cafea profesioniste, deservite de personalul angajat. În acestea din urmă, sunt disponibile cafele şi în varianta low-fat sau decofeinizată.

Fresh Corner este un proiect lansat de Grupul MOL în urmă cu trei ani, reprezentând  componenta de retail a staţiilor MOL, cu accent pe gastronomie. În prezent, MOL a implementat conceptul Fresh Corner în 115 de staţii din România.

Pe lângă Fresh Corner, MOL România oferă și servicii de spălătorie auto și spaţii special amenajate pentru copii. Aceste servicii vin în completarea activităţii clasice de alimentare cu carburant de calitate, fiind o direcţie strategică a companiei pe termen lung.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.