Havana Club premiază eroii urbani cu abonamente la Electric Castle sau cu o excursie în Cuba! Havana Club premiază eroii urbani cu abonamente la Electric Castle sau cu o excursie în Cuba!
Vara aceasta, Havana Club lansează campania Eu Sunt Havana, prin care iubitorii de rom cubanez devin eroi ai orașului. Aventura începe online, printr-o galerie... Havana Club premiază eroii urbani cu abonamente la Electric Castle sau cu o excursie în Cuba!

Vara aceasta, Havana Club lansează campania Eu Sunt Havana, prin care iubitorii de rom cubanez devin eroi ai orașului. Aventura începe online, printr-o galerie foto virtuală realizată împreună cu instagrammeri de street photography. Userii sunt  îndemnați să își pună amprenta pe fotografii cu străzile din România și să adauge energie proprie în cadru, pentru a câștiga bilete la Electric Castle sau o excursie de 2 persoane în Cuba.

Havana Club aduce într-un cadru local mindset-ul cubanez conform căruia ceea ce definește cu adevărat un loc este prezența umană. Pentru că energia locului se naște odată cu pașii celor ce îl străbat, nu cu texturile și materialele ce „îmbracă” strada. Urmele roților de skate pe bordură, sunetele unui jam session la colț de stradă sau pulverizarile dintr-un graffity spray, acestea sunt amprentele oamenilor ce dau identitate orașului.

Manifestul creativ începe pe www.havanainthestreet.ro, locul virtual unde userii devin eroi ai orașului. Havana Club deschide pe site o galerie foto ce ilustrează orașe, locuri și străzi din România văzute prin obiectivul a 7 instagrammeri de street photography: Emanuel Romedea, Claudiu Maxim, Adrian Dan, Ciprian Vlădulescu, Mihai Hendea, Lucian Popescu și Mihail Onaca.  Fotografiile din galeria online surprind locuri din România, fără prezență umană în cadru, care  au nevoie de amprenta personală.

Iubitorii de rom găsesc pe site o serie de stencil-uri din lumea coordonatelor senzoriale: dans, muzică, vibe de festival, mesaje graffiti sau drinks. Odată ce userii aleg să personalizeze fotografiile de pe site cu stencils-urile care le reprezintă cel mai bine viziunea, ei dau identitate locului, prin propria personalitate.  Astfel, numele campaniei devine și deviza eroilor urbani: Eu sunt Havana!

Pentru a intra în tragerea la sorți pentru abonamente la Electric Castle, userii trebuie să personalizeze cel puțin 3 fotografii din site.

„Prin campania Eu Sunt Havana, ne-am dorit să transpunem local energia debordantă a pionierilor spiritului stradal din Havana, amplificată, dar și celebrată cu drink-urile fresh, de vară, cu rom autentic. Pentru că atât în Cuba, cât și în România, notele de rom încarcă de energie atât oameni, cât și cadrele cu petreceri spontane, caracteristice acestei perioade festivaliere.”  – Simona Andrei, Brand Manager Havana Club România.

Eu sunt Havana se desfășoară pe tot parcursul verii 2018, timp în care participanții pot câștiga abonamente la Electric Castle, o excursie în Havana sau numeroase premii săptămânale: kit-uri cu Havana Club – coastere, Iphone cases și tote bags. Până pe 9 iulie 2018, userii pot câștiga abonamente la Electric Castle, însă concursul continuă și după perioada festivalului: până pe 31 august 2018, consumatorii pot intra în tragerea la sorți pentru o vacanță de 5 zile în Havana, pentru 2 persoane.

Havana Club adaugă amprenta cubaneză în orice cadru, printr-un blend special: Havana Club Añejo 7 Años – rom negru, creat printr-o metodă specială de maturare. Cubanezii păstrează câte o parte a fiecărui lot final, pentru a o pune din nou în butoaie de stejar la măturat. Așadar lotul original, bătrân de secole, rămâne viu în notele romului cubanez, până și astăzi. Cocktail-ul destinat savurării Havana Club Añejo 7 Años este Canchá – licoarea prin care cubanezii adaugă petrecerilor de vară finețea mierii, împreună cu apa minerală și prospețimea sucului din lime.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.