Selectivv Mobile House publică o analiză a traficului de la SIAB 2018 – date demografice, cifre și statistici Selectivv Mobile House publică o analiză a traficului de la SIAB 2018 – date demografice, cifre și statistici
Selectivv Mobile House, companie poloneză specializată în campanii publicitare și cercetarea utilizatorilor pe platformele mobile, a analizat 59.221 de persoane din totalul participanților la... Selectivv Mobile House publică o analiză a traficului de la SIAB 2018 – date demografice, cifre și statistici

Selectivv Mobile House, companie poloneză specializată în campanii publicitare și cercetarea utilizatorilor pe platformele mobile, a analizat 59.221 de persoane din totalul participanților la SIAB 2018. Cercetarea a generat o serie de date demografice despre participanți, precum și un profil generic al acestora.

Cercetarea a rezultat din colectarea și analizarea datelor mobile ale vizitatorilor de la târg, Selectivv Mobile House folosind aceste date pentru targetare publicitară și înțelegere a publicului interesat de industria auto prezent la eveniment.

Astfel, în ceea ce privește datele demografice, 67% din grupul cercetat au fost bărbați, în timp ce femeile au reprezentat restul de 33%. Au fost monitorizate 5 grupe de vârstă, patru dintre acestea însumând valori similare, în medie de 20% din publicul monitorizat, excepție făcând segmentul de până în 25 de ani, cu o pondere de 10%.

Cercetarea a urmărit aspecte care țin de platformele mobile, 66% dintre vizitatorii monitorizați preferând terminalele mobile Android, restul de 34% preferând sistemul de operare iOS. Au fost urmărite, de asemenea, rețelele de telefonie mobilă, și aici fiind vorba de o medie de 20% pentru toți cei patru mari jucători din industria de telecomunicații. Lideri au fost Telekom și Orange cu 26% din total, urmați de Orange (25%) și Digi Mobil (19%).

Selectivv Mobile House dispune de o platformă proprie, datorită căreia poate implementa campanii de targetare complexe, cu un public țintă foarte clar definit, in orice moment al zilei și in orice colț al lumii. Tot cu ajutorul acestei platforme, Selectivv poate defini categorii precise de consumatori, în funcție de traficul de mobil folosit, care să primească conținut publicitar adaptat intereselor acestora.

Analizând datele colectate pe eșantionul de 59.221 de persoane, Selectivv a conturat următorul profil de vizitator: persoană cu un stil activ de viață, pasionată de industria auto, preocupată să facă mișcare, cu apetență către sport și interesată de produse de bricolaj & DIY.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.