„Glume de Intranet” – despre ce nu se poate vorbi, trebuie să se glumească „Glume de Intranet” – despre ce nu se poate vorbi, trebuie să se glumească
Un angajat petrece la serviciu, în medie, 160 de ore într-o lună, ceea ce înseamnă 1.920 de ore într-un an, adică aproximativ 76.800 de ore... „Glume de Intranet” – despre ce nu se poate vorbi, trebuie să se glumească

Un angajat petrece la serviciu, în medie, 160 de ore într-o lună, ceea ce înseamnă 1.920 de ore într-un an, adică aproximativ 76.800 de ore într-o viață de om, însemnând aproximativ 9 ani de muncă neîntreruptă.

Paradoxul angajaților este că, deși petrec atât de mult timp la job, ajungând chiar să își definească identitatea personală prin munca pe care o fac, aceștia nu pot vorbi despre munca lor în afara serviciului din motive de confidențialitate.

Astfel, nu întâmplător, de 1 MAI muncitoresc, Lavinia Iancu, Social Media Manager, a lansat pagina de Facebook „Glume de Intranet”, care dă din casă inside jokes și insight-uri din industria de comunicare, sub forma unor statusuri scurte, care să nu supere pe nimeni. Dimpotrivă! Căci, cum ar spune Ludwig Wittgenstein, dacă ar lucra în industria de comunicare, „despre ce nu se poate vorbi, trebuie să se glumească”.

„Proiectul „Glume de Intranet” a apărut din ideile random care-mi veneau când eram la muncă, din conversațiile care-mi treceau pe la urechi, în agenție, la client, pe stradă, în metrou. Am început să le postez pe Facebook-ul meu personal, unde aveam deja o comunitate de oameni de comunicare, care a reacționat pozitiv la ele. Ușor-ușor am început să le găsesc un fir roșu și să le grupez pe topicuri și departamente (PR, Account, DTP, BTL, Socia Media, Marketing etc). Le-am botezat „Glume de Intranet” și le-am înnobilat cu un #hashtag, iar de curând le-am creat și o pagină. Glumele de Intranet sunt o expresie a faptului că îmi iubesc munca, îmi plac calambururile și bancurile seci, așa că de ce nu aș combina munca cu plăcerea?! Meseria mea e să transmit un vibe bun utilizatorilor de rețele sociale, sunt Social Media Manager și blogger.” – Lavinia Iancu

Așadar, iată câteva dintre „Glumele de Intranet”, care vă așteaptă de aici înainte pe pagina de Facebook cu același nume:

MARKETINGUL, Tatăl nostru

Cum se închină marketerii?
În numele Tatălui

Și-al Fee-ului… #glumeintranet

PR-ul și obiceiurile lor de consum

De ce sunt PR-iste partenerele ideale?

Pentru că nu fac niciodată crize. Le rezolvă. #glumeintranet

           

Ce consumă PR-iştii la micul dejun?

Boilerplate! #glumeintranet

DTP-ul și scurtăturile lor

 

Cu ce partid votează DTP-iștii?
.PSD 
#glumeintranet

BTL-ul și agitația lor permanentă

 

Ce-i spui unui BTL-ist când strănută?

Faci chef! #glumeintranet

SOCIAL MEDIA MANAGERII și KPIs

Ce-i urezi unui Social Media Manager?
Să fie reach!
#glumeintranet

De ce sunt sănătoși Social Media Managerii?
Pentru că preferă Organic. 
#glumeintranet

Cum înjură un Social Media Manager?
CPM!
 #glumeintranet

CORPORATIŞTII și excesele lor

Cum exagerează corporatiştii?
Dau Yammer.
 #glumeintranet

ANTREPRENORI și regimul lor alimentar

What’s your boss’ favourite stake?
Stakeholder. 
#glumeintranet

Intră și tu în comunitatea oamenilor serioși de neserioși din industria de comunicare: https://www.facebook.com/GlumedeIntranet/

Lavinia Iancu se recomandă ca PR/OJECT MANAGEMENT PROFESSIONAL, cu 5 ani experiență în industria comunicării, pe branduri locale și internaționale, este absolventă a Facultății de Comunicare și Relații Publice, SNSPA, și blogger de 9 ani (www.LaviniaIancu.ro).

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.