Băneasa Shopping City sărbătorește 10 ani, cu evenimente în premieră! Băneasa Shopping City sărbătorește 10 ani, cu evenimente în premieră!
Băneasa Shopping City împlinește anul acesta aceasta un deceniu de existență în România și a marcat acest eveniment printr-o campanie aniversară de proporții la... Băneasa Shopping City sărbătorește 10 ani, cu evenimente în premieră!

Băneasa Shopping City împlinește anul acesta aceasta un deceniu de existență în România și a marcat acest eveniment printr-o campanie aniversară de proporții la sfârșitul lunii aprilie. Desfășurată în săptămâna 14 – 22 aprilie, aceasta a avut ca obiectiv celebrarea modei ultimilor zece ani și a culminat cu o petrecere aniversară de amploare.

După un deceniu de activitate, Băneasa Shopping City a proiectat în premieră evoluția modei ultimilor ani prin intermediul tehnologiei și a unor concepte futuriste: cel mai mare video-mapping realizat de un centru comercial, experiențe care au condus vizitatorii într-o călătorie futuristă în istoria modei, toate acestea fiind completate de sute de premii și surprize din partea magazinelor.

Această campanie a urmat strategia adoptată de către Băneasa Shopping City, începând cu anul 2008: viziunea îndrăzneață asupra modei și stilului, vizibilă în evenimentele în premieră pe care le-a găzduit pentru publicul din România.

În încercarea de a le oferi o experiență memorabilă clienților săi, Băneasa Shopping City a surprins cinci vizitatori ai centrului comercial, împreună cu echipa Virgin Radio, în timp ce faceau cumpărături, oferindu-le o excursie de o zi la Atena cu un avion privat și tratament VIP pe durata întregii zile. Cei cinci câștigători au fost surprinși încă o dată: la urcarea în avion au fost întâmpinați de cântărețul Smiley, el însoțind grupul pe parcursul zilei.

Evenimentul aniversar s-a încheiat cu o petrecere exclusivista organizată pe piațeta Băneasa Shopping City.

„Campania de aniversare a celor 10 ani a avut o miză extrem de importantă pentru noi: ne-am dorit să mulțumim clienților care ne-au vizitat pe parcursul acestui deceniu de activitate, datorită cărora am devenit centrul comercial cu cea mai bună performanță. Obiectivul pe care l-am urmărit în toți acești ani a fost să oferim clienților posibilitatea de a-și explora și pune în valoare stilul unic, prin oferta exclusivă și servicii la cele mai înalte standarde.”, a declarat Aura Dinu, Marketing Director al Băneasa Developments.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.