Pentru 6 din 10 romani, „Acasa” inseamna „siguranta”, „liniste”, „confort” si „familie” Pentru 6 din 10 romani, „Acasa” inseamna „siguranta”, „liniste”, „confort” si „familie”
Potrivit studiului „Ce inseamna Acasa pentru romani”, initiat de CEZ Romania odata cu lansarea celei mai noi campanii de comunicare #eusuntAcasa, 6 din 10... Pentru 6 din 10 romani, „Acasa” inseamna „siguranta”, „liniste”, „confort” si „familie”

Potrivit studiului „Ce inseamna Acasa pentru romani”, initiat de CEZ Romania odata cu lansarea celei mai noi campanii de comunicare #eusuntAcasa, 6 din 10 romani asociaza casa in care locuiesc cu „familia”. Cei mai multi dintre respondenti atribuie locuintei sentimentele de „siguranta” si „liniste” (45%), „bucurie” și „confort” (30%). Dormitorul este camera cea mai indragita a romanilor, iar mesele in familie sunt cele mai importante momente derulate in spatiul intim al locuintei.

Casa inseamna siguranta si nevoia de a te retrage intr-un spatiu securizant, relaxant, in opozitie cu traiul dinamic si solicitant al vietii cotidiene. In medie, 46,73% dintre romani petrec mai putin de 8 ore in confortul propriului camin, 34,21% petrec intre 8 si 12 ore acasa, in timp ce doar 2 din 10 romani petrec peste 12 ore acasa, exceptand perioada somnului.

Printre cele mai placute momente petrecute acasa, romanii mentioneaza in primul rand „mesele in familie”, timpul pentru „odihna”, reuniunile de „sarbatori sau „diminetile de weekend”. Alte asocieri emotionale pe care romanii le atribuie sentimentului de „Acasa” se refera la parinti, partenerul de viata si copii, iar pentru 2 din 10 romani si la animalul de companie.

Potrivit aceleiasi cercetari, dormitorul (40,74%) si sufrageria (36,21%) sunt cele mai indragite camere dintr-o casa, in timp ce 10% dintre romani prefera bucataria. Cand vine vorba despre cromatica si ambianta, albul, albastrul si verdele sunt culorile pe care romanii le prefera in casa proprie.

„Invitati” sau „meseriasi”: cine trece pragul casei romanilor mai des?

Din perspectiva interactiunilor sociale, studiul arata ca 7 din 10 romani primesc vizitatori acasa cu o frecventa saptamanala sau lunara. Doar 3 din 10 respondenti primesc vizitatori zilnic sau o data la 2-3 zile.

Referitor la disponibilitatea romanilor de a introduce tehnologii de ultima ora in spatiul domestic, studiul a aratat ca respondentii apreciaza solutiile care le simplifica viata (40%). De asemenea, in privinta serviciilor legate de administrarea bunurilor si a dotarilor, aproape jumatate dintre romani apeleaza la un meserias atunci cand intampina o defectiune la utilitati, 22% incearca sa rezolve problema singuri si doar 13% apeleaza la un serviciu specializat.

In concluzie, chiar daca aproape jumatate dintre romani petrec sub 8 ore, in medie, in propria casa, locuinta continua sa reprezinte pentru cei mai multi dintre ei spatiul unde se simt in siguranta, alaturi de familie, si pe care il percep ca fiind locul de unde isi iau energia pentru activitatile cotidiene.

Studiul a fost derulat in perioada 17-20 aprilie 2018 pe platforma ivox.ro, pe un esantion de 1.102 persoane din mediul urban si rural, reprezentative din punct de vedere statistic.

#eusuntAcasa, noua campania integrata de comunicare a Grupului CEZ in Romania

Totodată, grupul CEZ in Romania a lansat, luni, 23 aprilie, campania integrata de comunicare #eusuntAcasa prin care martorul tacut al vietii noastre de zi cu zi, casa, devine vocea trairilor noastre „Acasa”. Pe langa spoturile tv dedicate, in perioada urmatoare, utilizatorii de social media vor avea parte si de activari in spatiul online.

„Acasa” este acea zona in care brandul CEZ evolueaza si inoveaza prin produse personalizate de energie electrica si gaze naturale, inspirate de tendintele de consum ale momentului. #eusuntAcasa este o abordare fireasca care isi propune sa aduca si mai aproape compania de emotiile si nevoile clientilor ei.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *