Lucrezi într-un birou? Cât din timpul tău este alocat comunicării? Lucrezi într-un birou? Cât din timpul tău este alocat comunicării?
Economia bazată pe cunoaştere a condus la schimbări profunde în modul în care oamenii muncesc şi folosesc tehnologia, iar cu o implicare tot mai... Lucrezi într-un birou? Cât din timpul tău este alocat comunicării?

Economia bazată pe cunoaştere a condus la schimbări profunde în modul în care oamenii muncesc şi folosesc tehnologia, iar cu o implicare tot mai mare a comunicării colaborative există nevoia de şi mai multă inovaţie în tehnologie pentru a ţine pasul cu lumea din ce în ce mai conectată.

Plantronics, lider global în tehnologia comunicațiilor, a lansat recent un studiu în care compară situaţia din 2017 cu cea din 2013 în ceea ce priveşte flexibilitatea, mobilitatea, utilizarea dispozitivelor, natura stilurilor individuale de muncă şi comunicarea cu clienţii, în opt pieţe globale. Eşantionul a cuprins 4.480 de respondenţi, adulţi care muncesc cel puţin 20 de ore pe săptămână într-o companie medie. Unele dintre tendinţele enumerate mai jos pot fi recunoscute şi de către managerii din România.

Potrivit studiului Plantronics, utilizarea mobilelor şi a comunicaţiilor unificate este în creştere, cu 72% dintre respondenţii din 2017 indicând că folosesc telefonul inteligent pentru comunicarea legată de muncă, în creştere cu 12 puncte procentuale faţă de 2013, în timp ce 29% au spus că folosesc computerul pentru apeluri – mai mult decât dublu faţă de cei 13% din 2013.

Dar pe măsură ce utilizarea computerelor şi telefoanelor inteligente a crescut, telefoanele fixe au pierdut teren: 85% dintre respondenţi au spus că folosesc un telefon fix, de birou, în 2017, faţă de 96% în 2013, în timp ce numai 43% mai iniţiază apeluri de pe telefonul de pe birou, faţă de 66% în 2013. Această tendinţă oglindeşte situaţia din birouri: numărul respondenţilor care muncesc în birouri a scăzut de la 96% în 2013 la 89% în 2017 ca urmare a faptului că tot mai mulţi oameni muncesc de la distanţă: de acasă sau în spaţii comune, precum hub-urile de business.

Una din concluziile studiului este că oamenii petrec mai puţin timp în birourile tradiţionale, în medie.

Puteţi remarca din aceste cifre că locul de muncă devine mult mai flexibil şi că angajaţii lucrează mai mult de acasă sau din alte locuri. La nivel global, atunci când oamenii sunt la birou, ei petrec mai mult timp în spaţii comune, comparativ cu timpul petrecut la birourile personale.

Dar mobilitatea a venit la pachet şi cu alte provocări în modul în care oamenii muncesc. De exemplu, timpul petrecut comunicând a crescut în 2017 la 60%, faţă de 46% în 2013. Plantronics relevă că 21% din respondenţi comunică direct cu colegii de echipă, comparativ cu 17% în urmă cu cinci ani. De asemenea, timpul alocat comunicării cu clienţii a crescut de la 13% la 17% în total timp alocat acestora. În fine, comunicarea în creştere a condus la înjumătăţirea timpului alocat deplasărilor: de la 12% la numai 6% din timpul de muncă mai este alocat deplasărilor (excluzând naveta zilnică).

Pentru toate aceste situaţii, în care comunicarea este critică, există sisteme audio care le permit muncitorilor informaţionali să aibă o experienţă colaborativă excelentă.

De exemplu, căştile Encore Pro 500 USB permit utilizatorilor multiple opţiuni de ajustare peste cap sau peste urechi, monoaural sau biaural. Pe lângă caracteristicile premium incluse, EncorePro oferă confort toată ziua, sunt fiabile şi rezistente.

Căştile EncorePro sunt destinate în mod special utilizării în centrele de suport clienţi (call center) datorită protecţiilor moi şi confortului în purtare, fiabilităţii elementelor şi microfonului flexibil cu ghidaje vizuale şi tactile pentru poziţionarea precisă – totul pentru conversaţii clare.

Blackwire 3225 USB System

De asemenea, căştile Blackwire 3200 dispun de microfon cu amortizarea zgomotului ambiental pentru o experienţa auditivă cu adevărat remarcabilă, şi sunt ideale pentru utilizarea ca instrument de comunicare sau ascultare, iar designul este perfect pentru asigurarea confortului în zilele lungi de muncă la birou, mai ales atunci când stai mult pe telefon.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *