Mihai Bucuroiu, Vegis.ro: românii sunt tot mai dispuși să investească în produse sănătoase, certificate și chiar exclusiviste! Mihai Bucuroiu, Vegis.ro: românii sunt tot mai dispuși să investească în produse sănătoase, certificate și chiar exclusiviste!
Magazinul online Vegis.ro și-a consolidat în 2017 poziția de lider al pieței online pe segmentul produselor naturiste, bio, vegane și suplimente alimentare naturale, printr-o... Mihai Bucuroiu, Vegis.ro: românii sunt tot mai dispuși să investească în produse sănătoase, certificate și chiar exclusiviste!

Magazinul online Vegis.ro și-a consolidat în 2017 poziția de lider al pieței online pe segmentul produselor naturiste, bio, vegane și suplimente alimentare naturale, printr-o creștere de 32% a cifrei de afaceri față de anul anterior.

Creșterea cifrei de afaceri până la 1.875.000 euro se datorează dinamicii pozitive a numărului de tranzacții, fiind înregistrate cu 35% mai multe comenzi față de 2016.

În ultimii doi ani s-a schimbat practic comportamentul de achiziție. Dacă până acum coșul clienților conținea, în general, aceleași tipuri de produse, în ultimii ani acesta s-a diversificat, clienții încearcă produse noi, în special pe segmentul Alimente Bio, unde am observat o dezvoltare semnificativă. Un pas important pe care noi l-am făcut în acest sens a fost investiția în dezvoltarea departamentului de Customer Care și documentarea completă a produselor.  Pe de altă parte, am atras un public nou prin avantaje competitive precum lansarea programului de fidelizare, livrarea internațională în câteva zile și națională în 24h-48h.” – declară Mihai Bucuroiu, Fondator și Director Dezvoltare Vegis.ro.

Comenzile plasate de pe dispozitive mobile au înregistrat o creștere de 40% în comparație cu anul 2016 și au ajuns să reprezinte aprox. 38% din total. Comanda medie s-a menținut la 150 lei, la fel și topul județelor din care se comandă cel mai mult –București, Brașov, Cluj, Timișoara, Iași și Constanța.

În topul celor mai vândute produse naturiste pe Vegis.ro în 2017 se află uleiul de cocos, mierea de Manuka Raw, Scorțișoara Bio, Uleiul de canepa, Bicarbonat de sodiu fără aluminiu și Antioxivita.

Focus în 2018: produse alimentare gourmet, suplimente și cosmetice bio

Produsele alimentare gourmet, suplimentele bio și cosmeticele bio sunt gamele de produse pe care Vegis.ro le dezvoltă cu precădere anul acesta.

Momentan avem aproape 2000 de produse în categoria Alimente, listate pe site și aflate în stoc permanent în depozitul nostru din Brașov. Categoria Alimente a inregistrat cele mai mari creșteri în 2017, de aproape 40% y-o-y, iar anul acesta vom include în portofoliu și mai multe produse gourmet. Simțim că există un potențial mare pe această nișă, deoarece comportamentul clienților ne arată că sunt dispuși să investească în produsele sănătoase, certificate și chiar exclusiviste” –spune Mihai Bucuroiu.

Gama de cosmetice bio aduce cca. 15% din vânzările Vegis.ro, în timp ce suplimentele reprezintă cca. 50%.

Piața online de produse naturiste, bio și vegane, creștere de cca. 20% în 2017

Valoarea pieței online de produse naturiste, bio și vegane este evaluată la cca. 35 milioane euro in 2017, dupa o creștere de aprox. 20% față de anul anterior.

La nivel de piață, Vegis.ro estimează că un procent de 65% dintre cumpărători sunt femei, cu vârste între 25 și 45 ani, cu putere de cumpărare mare, din mediul urban, care beneficiază de accesul la informație și doresc să adopte un stil de viață mai sănătos pentru ele însele sau pentru familie.

Tot mai mulți români renunță la mâncărurile procesate sau care conțin aditivi chimici, în favoarea celor vegane sau bio, însă pentru a-i convinge să cumpere este nevoie de mai mult decât să listezi produsul pe site. Noi oferim descrierea completă a produselor, de la ingrediente, beneficii, calități, până la certificate de proveniență și informații despre țara de origine a ingredientelor. De multe ori contactăm producătorul pentru a oferi informații conexe pentru clienții noștri.  Contează enorm, mai ales pentru un client aflat la primele contacte cu varietatea produselor naturiste. Am reușit, în 2017, să documentăm toate produsele de pe site, cu un impact vizibil în creșterea ratei de conversie” – a adăugat Mihai Bucuroiu.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *