C&A lansează prima colecție #WearTheChange C&A lansează prima colecție #WearTheChange
C&A lansează prima sa colecție de modă sustenabilă care te face să arăți,  să te simți şi să faci bine, sub conceptul-umbrelă intitulat #WearTheChange.... C&A lansează prima colecție #WearTheChange

C&A lansează prima sa colecție de modă sustenabilă care te face să arăți,  să te simți şi să faci bine, sub conceptul-umbrelă intitulat #WearTheChange.

Această colecție conține produse sustenabile pentru întreaga familie: de la tricouri certificate Cradle to Cradle™ nivel Gold fabricate din 100% Bumbac Bio (organic), la piese pentru a căror producție s-a folosit energie regenerabilă, o mai bună gestionare a apei precum și tehnologii avansate de curățare a apei.

Printre materialele folosite la realizarea colecției #WearTheChange a companiei C&A se numără și bumbacul și poliesterul reciclat, atât pentru reducerea producției de deșeuri cât și pentru reducerea utilizării materiilor prime virgine.

Sustenabilitatea a fost pe primul plan în strategia C&A a ultimilor ani acest lucru aducând realizări unice în industria textilă: cel mai mare utilizator de Bumbac Bio (organic) timp de cinci ani, iar în 2017 C&A a fost primul retailer care a dus ideea de modă circulară la un nou nivel prin lansarea în premieră a primului tricou 100% reciclabil certificat cu nivel Gold de către Cradle to Cradle™ . Această reuşită a fost premiată cu “Inovația sustenabilă a anului”. C&A nu s-a oprit acolo și lucrează din greu pentru a crește numărul de articole realizate din materiale mai durabile în colecţiile sale, cum ar fi: Bumbac Bio, piele tăbăcită fără crom, poliester reciclat și multe altele.

Toate aceste atribute sunt combinate sub umbrela #WearTheChange – o colecție care cuprinde articole dedicate femeilor, bărbaților și copiilor”, a declarat Kristina Büttner, Director de Marketing al C&A Europa. “Vrem ca clienții noștri să vadă că mai mult de jumătate din produsele prezente în colecțiile noastre sunt sustenabile, adică având în gând grija pentru mediul înconjurător”.

Prima colecție #WearTheChange va fi lansată în 8 februarie 2018 și va fi disponibilă în toate magazinele C&A din România şi Europa. Prețurile pornesc de la 17 lei pentru body-urile de bebeluși realizate din Bumbac Bio, 29,90 lei pentru tricourile de damă Cradle to Cradle™ cu certificare Gold și 89,90 pentru jeanșii de bărbați.

Cu peste 1500 de magazine în 19 ţări europene și mai mult de 35.000 de angajați, C&A este una dintre cele mai importante afaceri de retail de modă din Europa.  C&A întâmpină zilnic peste 2 milioane de vizitatori cu modă de calitate la prețuri accesibile, pentru întreaga familie. În plus, față de magazinele din Europa, C&A este prezentă și în Brazilia, Mexic și China.

 

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *