Tommy Hilfiger va închide Săptămâna Modei de la Milano cu prezentarea de modă experimentală TOMMYNOW! Tommy Hilfiger va închide Săptămâna Modei de la Milano cu prezentarea de modă experimentală TOMMYNOW!
Tommy Hilfiger va închide Săptămâna Modei de la Milano cu prezentarea de modă experimentală TOMMYNOW în data de 25 februarie 2018. Show-ul reflectă angajamentul... Tommy Hilfiger va închide Săptămâna Modei de la Milano cu prezentarea de modă experimentală TOMMYNOW!

Tommy Hilfiger va închide Săptămâna Modei de la Milano cu prezentarea de modă experimentală TOMMYNOW în data de 25 februarie 2018.

Show-ul reflectă angajamentul continuu al brand-ului TOMMY HILFIGER de a prezenta TOMMYNOW în noi orașe și publicului din întreaga lume, după incredibilele producții “Tommy Pier” din New York City, toamna lui 2016, “TOMMYLAND” din Los Angeles, primăvara lui 2017, și “ROCKCIRCUS” care a avut loc în iconica sală de concerte Roundhouse din Londra în toamna anului 2017.

“Viziunea mea pentru TOMMYNOW este să creez o platformă globală cu care să putem merge în turneu și să împărtășim experiența show-ului publicurilor noi din întreaga lume,” a declarat Tommy Hilfiger.

“Este vorba despre fuziunea dintre modă, entertainment și cultura pop cu experiențe, spectacole și interacțiuni inspiraționale care sunt create în jurul consumatorilor noștri. Milano, una dintre capitalele mondiale ale modei, este locul perfect în care să celebrăm următorul nostru show TOMMYNOW.”

Prezentarea de modă TOMMYNOW din primăvara lui 2018 va include ținute pentru bărbați și femei din HILFIGER COLLECTION și va prezenta, de asemenea, colecția capsulă TommyXGigi 2018, a patra colaborare cu supermodelul internațional și ambasadorul global TOMMY HILFIGER womenswear Gigi Hadid.

Continuând succesul de vânzări al primelor trei show-uri TOMMYNOW, evenimentul din primăvara lui 2018 va fi construit pe formatul marca Tommy Hilfiger, “See Now, Buy Now”.

Toate ținutele de podium pentru bărbați și femei vor fi imediat disponsibile pentru cumpărare în peste 70 de țări, incluzând magazinele TOMMY HILFIGER și tommy.com acolo unde este disponibil, parteneri selecționați, social media, shoppable live stream, TOMMYNOW SNAP – aplicația de e-commerce cu inovativa recunoaștere a imaginii ce include elemente de realitate augmentată pentru a cumpăra direct de pe podium; precum și TMY.GRL & TOMMY.BOY, aplicațiile de comerț conversational, powered by A.I., pentru Facebook Messenger.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *