Sculestern.ro a ajuns la peste 100.000 clienți și 1.000.000 produse vândute Sculestern.ro a ajuns la peste 100.000 clienți și 1.000.000 produse vândute
Sculestern.ro, unul dintre cei mai mari retaileri din teleshopping online specializați în produse de bricolaj și DIY a depășit pragul de 100.000 clienți și... Sculestern.ro a ajuns la peste 100.000 clienți și 1.000.000 produse vândute

Sculestern.ro, unul dintre cei mai mari retaileri din teleshopping online specializați în produse de bricolaj și DIY a depășit pragul de 100.000 clienți și 1.000.000 produse vândute.

Lansat în 2010 cu o investiție inițială de 50.000 euro, Sculestern.ro deține în prezent un portofoliu de peste 100.000 clienți fideli, bărbați cu vârsta cuprinsă între 30-70 ani, care au în istoric cu cel putin 2 comenzi. Dintre cumpărători, 80% sunt persoane fizice, iar 20% sunt companii.

De la lansare și până în prezent, românii au cumpărat peste 1.000.000 de scule, unelte și alte accesorii de calitate de pe sculestern.ro, cele mai solicitate produse fiind drujbele si motocoasele.

Magazinul Sculestern.ro colaborează cu producatori din Austria, Polonia, Ungaria și Germania, importul de produse din aceste țări reprezentând 75% din cifra de afaceri, iar restul de 25% fiind reprezentat de produsele achiziționate de la producători autohtoni.

În 2016, cifra de afaceri a fost de 2.500.000 euro, anul 2017 va fi încheiat cu o cifră de afaceri de aproximativ 3.200.000 euro, iar pentru următorul an se estimează o cifră de afaceri de 5.000.000 euro.

Sculestern.ro, unul dintre cele mai apreciate e-shopuri din România specializate în produse de brico, estimează ca in următorii 5 ani să depășească 30.000.000 euro cifră afaceri, cel puțin 3.000.000 produse vândute și un portofoliu de 250.000 clienți.

Din strategia de expansiune pe termen mediu și lung fac parte introducerea în portofoliu   a unor branduri noi și diversificarea gamelor de produse, optimizarea activității prin updatarea constantă a site-ului și a interfeței mobile.

“Unul dintre obiectivele noastre este să fim aproape de clienții noștri, să le identificăm nevoile și să venim către ei cu soluții inovatoare. De la bun început am investit si vom continua sa investim în dezvoltarea magazinului nostru online astfel încât să le oferim o experiență completă și satisfăcătoare în cele mai mici detalii de la prima vizită pe site, în timpul cumpărăturilor, dar și după livrare”, declară Cristian Iana, Business Development Chef.

Ideea business-ului a venit în urma identificării pe piața online a necesității existenței unor magazine destinate domeniului brico, care să vină în sprijinul consumatorilor cu produse oferite spre vânzare la un raport calitate-preț corect.

“În 2010, sculele și uneltele se găseau doar în magazinele offline de bricolaj, la târguri, sau în piețe. Obiectivul principal al companiei noastre a fost asigurarea unui plus de confort clienților pentru achiziția acestor produse, care din acel moment putea fi făcută printr-un simplu click. De asemenea, la comenzile online beneficiau de transport gratuit și service asigurat de producător minim 24 luni, sau o garanție extinsă până la 4 ani”, spune Cristian Iana.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *