Marketing for Health & Wellness, tendințe ale viitorului: terapii cu animale și centre de tattoo detox Marketing for Health & Wellness, tendințe ale viitorului: terapii cu animale și centre de tattoo detox
Luni, 27 noiembrie, Adrenallina Sports PR & more, prima agenție din România dedicată comunicării în zona sport, viață sănătoasă și wellness, a organizat Conferința... Marketing for Health & Wellness, tendințe ale viitorului: terapii cu animale și centre de tattoo detox

Luni, 27 noiembrie, Adrenallina Sports PR & more, prima agenție din România dedicată comunicării în zona sport, viață sănătoasă și wellness, a organizat Conferința Marketing for Health, Healthy Life & Wellness.

Rolul evenimentului a fost acela de a oferi informații și de a inspira prin abordări creative și inovative, pentru a comunica mai bine produsele/ serviciile/ proiectele pe care le desfășoară brandurile din domeniul sănătății & a vieții sănătoase, wellness-ului.

Diana Sabău, director de marketing piscinele Kasta Metal a prezentat câteva dintre tendințele wellness și spa ale viitorului, care includ testări ADN, programe nisate adresate persoanelor care au trecut prin diverse traume – terapiile cu animale, de exemplu, vor fi din ce in ce mai utilizate.

“O tendință actuală în centrele spa ale lumii este testarea AND, pentru a identifica factori ce determină afecțiuni în organism, precum și afecțiuni ale pielii. De asemenea, vor lua amploare pe viitor centrele de tattoo detox, acolo unde vor merge persoanele care vor dori să scape de tatuaje. Centrelor de wellness li se va adăuga tot mai mult și componenta de detoxifiere și înlăturare a zahărului din alimentație. Se remarcă și taberele/ programele foarte nișate pe problemele oamenilor, spre exemplu programele de terapie dedicate celor divorțați sau celor care au trecut printr-o traumă.”, spune Diana Sabău.

Cornel Cărămizaru, managing director FrieslandCampina, a vorbit despre noua platformă lansată de Napolact, www.intihna.ro, un spațiu care invită la relaxare, alimentație sănătoasă, călătorii, mișcare și dragoste pentru natura.

“Napolact este, poate, cel mai puternic brand autentic din lactate. Este cel care aduce picatura de tihnă în fiecare zi…

Dar, mai important decât asta, este suma eforturilor și emoțiilor oamenilor din spatele brandului! Suntem peste 650 de angajați în două fabrici, o echipă puternică și diversă… și, pentru că am observat că toți oamenii, fie ei angajați, fie consumatori, cauta diferite informații, în funcție de tipul de relaxare care îi intereseză pentru a evada din stresul cotidian, am vrut să avem un canal de comunicare care să răspundă nevoilor lor.

Anul trecut am lansat o platformă specială, intihna.ro, o platformă care invită la dialog. Am vrut, fără să fim intruzivi, printr-un proiect de brand, să le oferim soluții la problemele lor – stresul, oboseala, lipsa de timp, burn-out-ul. Acolo găsești informații relevante despre nutriție, sport, mindfulness, relaxare, sănătate psihică… Încercăm să punem laolaltă specialiști și oameni ca noi, să învățăm unii de la alții. Viteza asta cu care ne trăim viața, în tumultul acesta cu toții avem nevoie de momente de respiro, de introspecție, să ne gândim dacă din punct de vedere fizic și psihic ne e bine, să ne uităm la ce mâncăm, la cât sport facem…”, a spus Cornel Cărămizaru, managing director FrieslandCampina.

Nicoleta Scarlat, director de vânzări salatele Eisberg, a vorbit despre cum a crescut în România în ultimii ani un brand de salate frunze, grație campaniilor de comunicare, ajungând să vândă săptamânal 45 de tone de salate.

“Am inventat un personaj, Madame de Frisee și prietenele, este o salată creață și poveștile și aventurile ei pot fi citite pe iubescsalatele.ro. Printre primele noastre campanii de popularizare a brandului au fost cele cu endorseri și lideri de opinie în comunitățile lor, iar cea mai importantă a fost cea sub hashtag-ul #nueorusine. Practic, am legat preconcepția asta, cum că salatele ar fi consumate eminamente de femei și am trimis salate la testat sub acest hashtag domnilor, care pe lângă faptul că au început să consume salate, prestau tot felul de activități… casnice, să spunem. A fost un succes campania si continuăm să căutăm să susținem tonul acesta jucăuș și creativ al brandului, <<glăsuit >> de personajul Madame de Frisee.”, spune Nicoleta Scarlat, Eisberg.

Partenerii Conferinței au fost:

Napolact (Gold)

Kasta Metal (Silver)

Eisberg, Lac de Verde (Bronze)

Agent Green

SupAcademy.

Partenerii media: Revista Biz, Romănia Libera, Femeia, CARIERE, Money, Click! Sănătate, Business Review, Sport Total FM, Shape, FitReport.ro, Hotel & Spa, Adrenallina.ro, The Trends, Business24.ro, Ziare.com, Economica.net, Financial Market, AromaVerde.ro, Senso TV, PRwave.ro.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *