Cu „Ghinionistul” la drum! Cu „Ghinionistul” la drum!
Povestea e simplă. Mergem la Timișoara cu avionul, luăm autocarul până la Reșita, ne cazăm la Gasthof Tirol în Văliug, ne întorcem la Reșița,... Cu „Ghinionistul” la drum!

Povestea e simplă. Mergem la Timișoara cu avionul, luăm autocarul până la Reșita, ne cazăm la Gasthof Tirol în Văliug, ne întorcem la Reșița, pășim pe covorul roșu, vedem filmul alături de echipa care a realizat filmul “Ghinionistul“, iar apoi petrecem. Dar oare așa a fost?

Vineri dimineață, la o oră rezonabilă – 6 dimineața –, cu rucsacul în spinare,  luam drumul aeroportului Henri Coandă. Nici nu mă gândeam că nu o să găsesc vreun Uber prin zonă, dar uite că … ghinionul apare când nici nu te aștepți. Zic… lasă ca iau 41 și merg spre Casa Presei de unde mă îmbarc în autobuzul 783 cu destinația Otopeni. Tramvaiul l-am prins, însă 783-ul l-am pierdut la mustață. Și uite așa am fost nevoit să aștept alte 20 de minute pentru un nou mijloc de transport în comun. Ghinion curat, nu?

La aeroport m-am întâlnit cu gașca de actori, presă, bloggeri, iar totul a decurs conform programului, doar că locul meu era … la mijloc. Deloc comfortabil, însă cum zborul a fost de 45 minute… am rezistat! Defapt, am dormit până la Timișoara, unde ne aștepta un autocar care să ne ducă la Reșița și… chiar mai departe.

Și cum ghinionul te pândește la colț de stradă, iar noi eram chiar cu „ghinionistul” Vlad Logigan (actorul principal din filmul lui Iura Luncașu) în bus, un echipaj de Poliție ne-a tras pe dreapta pentru viteza excesivă de 70 km/h în localitate. Amendă și puncte de penalizare și mergem mai departe.

Atmosfera destinsă din autocar a continuat și fost întreținută, în special, de Augustin Viziru, Diana Dumitrescu, Gheorghe Visu şi Radu Gabriel!

Și totuși, la intrarea în Reșița, în fața noastră se aruncă un alt agent care ne oprește autocarul. Dar cât ghinion să ai? De data asta am răsuflat ușurați. Totul era regizat de câțiva din actorii filmului pentru a face un scurt popas la Muzeul Locomotivelor și pentru ca noi să degustăm bunătățile bucătăriei locale. Am continuat traseul alături de actorii din Ghinionistul până la pensiunea Gasthof Tirol din Văliug.

Nu am făcut prea mulți purici pe aici pentru că ne-am echipat de vizionarea de gală a filmului. Ne-am întors la Reșița, unde echipa de producție și actorii s-au întâlnit cu publicul, iar noi am văzut filmul în avanpremieră la Cinema DACIA Reșița 3 D. Am râs. Am râs mult. Chiar dacă nu de la început, însă pe parcurs, umorul este plasat foarte bine, iar actorii sunt excelent puși în evidență de Iura Luncașu.

Cu siguranţă unul dintre filmele româneşti cu cea mai impresionantă distribuţie, comedia ,,Ghinionistul” aduce împreună actori cu greutate, nume consacrate ale industriei muzicale şi figuri marcante ale showbizului autohton.

Cu Vlad Logigan, Sânziana Tarţa, Gheorghe Visu şi Radu Gabriel în rolurile principale, ,,Ghinionistul” a rezervat partituri savuroase şi pentru: Dorian Popa, Levent Sali, Diana Dumitrescu, Ruby, Augustin Viziru, Virgil Ianţu şi Codin Maticiuc.

Despre noul său film, Iura Luncaşu a declarat: ,,Am aşteptări mari de la ,,Ghinionistul’’ pentru că am o dorinţă uriaşă de a continua în zona asta de film independent. Mai mult, consider că am datoria de a încerca să aduc cât mai mulţi oamenii în sala de cinema, aşa că am mizat pe comedie şi sper că cel puţin din perspectiva genului, a scenariului şi nu în ultimul rând a distribuţiei excepţionale, ,,Ghinionistul” să convingă publicul românesc că cel mai bine ne pricepem să râdem. Am avut noroc că am întâlnit oameni care au înteles asta, primul sprijin venind din Reşita, unde am descoperit o mare deschidere din partea tuturor. Autorităţile locale, în special Primarul Ioan Popa, precum şi comunitatea de business au făcut totul ca acest film să iasă aşa cum ne-am dorit.”, a concluzionat regizorul.

Iar dacă vă întrebați, totuși, de ce au ales pentru vizionarea în avanpremieră orașul Reșița, răspunsul este simplu: filmările au avut loc în luna octombrie a anului trecut, în oraşul Reşita, precum şi în împrejurimi. După vizionare, ne-am reîntors la cabană pentru o petrecere până în zori. Pentru cine a rezistat!

A doua zi nu am mai avut ghinion și am bifat câteva din locurile unde s-a filmat ,,Ghinionistul”. Am fost întâmpinați cu „de toate” atât la cârciuma „Hanul La Răscruce” de la Gărâna, cât și la Pensiunea Gotschna Gărâna. Nu zic mai multe și las pozele să vorbească de la sine. Drumul spre Timișoara parcă a fost mai scurt, iar zborul spre București mai lin. Poate doar aterizarea ne-a mai scos din amorțeală și ne-a readus în peisajul mohorât din Capitală.

Vă mai spun doar atât. Noi am avut un trip pe cinste. Și, cum noi, românii, credem în noroc şi ghinion, ne bazăm pe noroc în tot ce facem şi dăm vina pe ghinion pentru toate eşecurile, filmul „Ghinionistul” este despre noi. Despre haz de necaz. Despre un tip prea prins în grijile zilnice şi prea convins că este urmărit de ghinion, încât uită că unele lucruri depind doar de el pentru a-şi îndeplini visele. Ce-i drept, are multe „pieze rele” în jur!

„Ghinionistul” este o comedie autentic românească, o cursă plină de imprevizibil a unui tânăr talentat care trebuie să înveţe să se bucure din nou de viaţă. Distribuit de Vertical Entertainment, filmul are premiera în cinematografele din ţară pe 8 decembrie.

Mai multe detalii despre trip și Ghinionistul găsiți și pe vlogul lui Victor Dulu…

… dar și la Bogdan Pricope!

No comments so far.

Be first to leave comment below.