FAN Courier se așteaptă ca Black Friday 2017 să genereze comenzi cu 20% mai mari față de ediția anterioară FAN Courier se așteaptă ca Black Friday 2017 să genereze comenzi cu 20% mai mari față de ediția anterioară
FAN Courier estimează o creștere cu până la 35% a volumului comenzilor procesate zilnic, în perioada 17-24 noiembrie, când este programată cea mai mare... FAN Courier se așteaptă ca Black Friday 2017 să genereze comenzi cu 20% mai mari față de ediția anterioară

FAN Courier estimează o creștere cu până la 35% a volumului comenzilor procesate zilnic, în perioada 17-24 noiembrie, când este programată cea mai mare campanie națională de reduceri, Black Friday. 

Creșterea vine pe fondul numărului tot mai mare al retailerilor care declanșează campanii substanțiale de discount în această perioadă dar și al consumatorilor care așteaptă campania de reduceri pentru a face cumpărături masive.

”În ultimii trei-patru ani, Black Friday s-a transformat într-un maraton al cumpărăturilor online. De la un an la altul, datorită reducerilor atractive, tot mai mulți clienți aleg  să-și înlocuiască mare parte din produsele electronice și electrocasnice de Black Friday și tot mai mulți retaileri își construiesc oferte personalizate strict pentru această campanie. Pentru noi,  curierii,  a devenit un vârf al livrărilor care a transformat luna noiembrie în luna cu cel mai mare volum de activitate din decursul unui an. Planul de acțiune pentru Black Friday înseamnă pentru noi luni bune de pregătire, obiectivul principal fiind reducerea timpilor de livrare la intervale rezonabile, fără afectarea clienților care nu sunt implicați în campanie ”, a declarat Roxana Magopeț, director de marketing si comunicare al FAN Courier.

Cel mai puternic jucător din industria de curierat estimează că media volumelor zilnice preluate și livrate va fi cu 35% mai mare față de o zi obișnuită, încărcare care determină o activitate ”la foc continuu” pentru cei peste 5.760 de angajați FAN Courier. De exemplu, anul trecut FAN Courier a ridicat, transportat și livrat peste 34 de milioane de expediții, iar Black Friday a însemnat aproximativ 1.100.000, adică 15.714 expediții ridicate și pregătite de livrare într-o singură oră!

La nivel de angajat, în funcție de destinația coletelor, în această perioadă, gradul de încărcare pe curier se poate dubla chiar. ”Dacă într-o zi obișnuită, media stopurilor(ridicare și livrare) pe curier este de 60-80, de Black Friday aceasta poate ajunge și la 120 de stopuri. Pentru a face față, am crescut personalul cu 10-15% și am pregătit o echipă de intervenție rapidă  în București care să susțină zonele aglomerate din țară. De la un an la altul crește numărul comercianților înrolați în campanie așa încât, pentru eficientizarea întregului proces pe toată durata campaniei, anul acesta, am lansat mai multe soluții destinate clienților ocupați, care fac constant cumpărături online”, a adăugat Roxana Magopeț.

FAN Courier se așteaptă ca și anul acesta, ponderea cea mai mare în cumpărăturile de Black Friday să fie reprezentantă de electrocasnicele mari, televizoare, produse IT și fashion.

Compania a demarat anul acesta și discuții cu retailerii online pentru a stabili de comun acord un program cât mai realist al livrărilor către beneficiarul final.

Black Friday este un moment în care factorul aleator este extrem de important. Datorită gradului mare de penetrare a internetului, de la un an la altul se modifică mixul sursei, așa încât statisticile precedente privind cererea pe zone sau tipuri de mărfuri pot fi folosite doar parțial. Din informațiile pe care le avem de la clienții noștri, cele mai multe comenzi se fac încă stând în fața desktopului, shopping-ul pe de mobile fiind pe locul doi. A început să crească cererea de produse de Black Friday în zonele rurale în schimb. Ne preocupă constant gradul de satisfacție a clienților și acesta este unul dintre principalele motive pentru care suntem în discuții cu retailerii în ceea ce privește informarea clienților cu privire la timpii reali de livrare a produselor. Ne așteptăm ca și anul acesta, în ciuda investițiilor în soluții inteligente, să existe livrări la intervale mai mari de 36-48 de ore. Este neconstructiv să faci promisiuni fără acoperire reală pentru că riști să creezi false așteptări care, în timp, se vor transfera asupra business-ului”, a explicat directorul de marketing și comunicare al companiei.

De la începutul anului, compania a lansat mai multe soluții destinate clienților ocupați. La jumătatea anului, compania a introdus opțiunea de plată cu cardul iar recent a lansat locker-ul eBOX în regim pilot în București, aplicație inteligentă care permite clienților să-și controleze integral livrarea. Serviciul Collect Point prin care destinatarii pot alege deja livrarea intr-unul din cele 180 de magazine PayPoint Colet Expres din București și Ilfov, își va mări în curând aria de acoperire la peste 1,000 de magazine în toată țara.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *