Carrefour România lansează o nouă campanie de brand de angajator Carrefour România lansează o nouă campanie de brand de angajator
Carrefour România lansează o nouă campanie de brand de angajator,  „Lumea Carrefour”, prin care își propune să arate ce înseamnă oportunitatea de a lucra... Carrefour România lansează o nouă campanie de brand de angajator

Carrefour România lansează o nouă campanie de brand de angajator,  „Lumea Carrefour”, prin care își propune să arate ce înseamnă oportunitatea de a lucra pentru unul dintre cei mai mari și atractivi angajatori din retailul românesc și european. Campania vorbește despre diversitatea din organizație, despre spiritul ei proaspăt, despre mediul și condițiile de lucru, flexibilitatea, stabilitatea și dezvoltarea profesională de care se bucură cei care lucrează în organizație. Proiectul își propune să ilustreze atmosfera internă prin intermediul unor povești reale, declinate în cadrul unei campanii online și publicitate la metrou.

Campania a fost construită împreună cu oamenii din organizație: de la creionarea conceptului și până la sprijinul logisitic din magazine. Cu toții au oferit feedback-uri valoroase și idei de neprețuit, iar patru curajoși au ales să-și spună propria poveste:

„Lumea Carrefour e mai mult. E despre oameni!” este o campanie integrată, care se desfășoară cu precădere în mediul online, dar care include și un mix de canale de comunicare în magazine și publicitate la metrou (București – M1 și M2). Aici, poveștile sunt spuse într-un mod inedit prin intermediul unor benzi desenate. Spotul central care aduce toate poveștile la un loc, este disponibil aici.

„Piaţa muncii din România a intrat într-o nouă eră. Angajaţii şi angajatorii au devenit parteneri. Carrefour aplică cu succes programe de retenție a angajaților prin instrumente precum reconversia profesională sau oportunitățile și beneficiile de care se bucură la tot pasul. Poveștile prezentate de colegii noștri în cadrul <<Lumea Carrefour>> sunt exemple personale care ne surprind plăcut și care merită toată admirația. Le împărtășim cu mare drag și îi invităm pe cei interesați de o carieră în domeniul retailului să ni se alăture. La noi, e ușor să-ți scrii povestea!”, a declarat Ana Krasovski, Director Resurse Umane Carrefour România.

Cu peste 300 de magazine și peste 17.000 de angajați, Carrefour este unul dintre cei mai atractivi angajatori din Europa și din România conform studiului trendence Graduate Barometer 2016, la care au participat peste 300.000 de absolvenți, studenți și tineri profesioniști din Europa, dintre care 13.000 din România.  Succesul se bazează, în primul rând, pe competența, curajul și determinarea angajaților.

 

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *