Proprietarii OSHO investesc 300.000 de euro într-un restaurant în Centrul Vechi şi vor venituri de 1 milion de euro în primul an
Going OutLife&Style 24/11/2014 Oana Coşman, Journalist 0
Începând cu luna noiembrie, proprietarii reţelei de restaurante OSHO au inaugurat un nou restaurant în Centrul Vechi, Oro Toro by OSHO, care păstrează gustul autentic al cărnii de vită maturata „in house”.
Investiţia în noul restaurant a fost de 300.000 euro, unitatea funcţionând sub forma unui alt concept, de pub cu preţuri integrate la nivelul zonei, iar managementul estimează o cifră de afaceri pentru 2015 de 1 milion de euro.
„Ne-am dorit să aducem experienta OSHO mai aproape de romani, în inima oraşului şi să le oferim aceeaşi experienţă premium cu care i-am obişnuit, dar acum sub un concept de pub Oro Toro by OSHO. Meniul este unul divers de la salate, burgeri, celebrele fripturi din carne de vită maturata sau proaspătă, garnituri şi deserturi. Păstrăm tradiţia şi calitatea prin cele mai bune preparate din viţă precum Angus beef măturată, dar şi cutt-uri locale, totul aliniat la nivelul de preţ al zonei. Dacă în restaurantul OSHO valoarea medie a bonului este de aproximativ 150 lei, la Oro Toro estimăm că aceasta să ajungă la 60 lei”, explică Giorgos Malideros, Proprietar OSHO.
Cine sunt clienţii OSHO şi ce încasări aduc ei restaurantului?
Odată cu deschiderea Oro Toro by OSHO, proprietarii reţelei îşi propun să atragă o nouă categorie de clienţi care nu au experimentat până acum gustul autentic OSHO, în special tineri care vor să ia masa în atmosfera specifică unui pub şi de asemenea turiştii care aprecieaza cutt-urile suculente.
Cu o capacitate de 120 de locuri, Oro Toro by OSHO îşi întâmpină clienţii cu evenimente tematice de miercuri până sâmbătă, fie că vorbim de muzică live sau stând up comedy.
Familia Malideros a decis relocarea restaurantului Retsina
Fripturile, preparatul asociat cel mai des cu experienţa OSHO, îşi păstrează aceeaşi metodă de preparare şi în noul restaurant, acestea având gramaje între 300-600 g şi venind însoţite de salata casei şi varianta sănătoasă a cartofilor marca OSHO (mai întâi fierţi, apoi prăjiţi la foc mic în puţin ulei de măsline). Desigur gradul de pătrundere a cărnii poate fi ales începând cu nivelul Blue (puţin atinsă de grătar), Medium Rare, Medium Well şi până la Well Done.
Related
Dragoș Bucur prezintă Visuri la cheie!
Life&Style Feb 14, 2019 0
“Gadget-uri” exclusive, numai la Baby Boom Show!
Life&Style Mar 30, 2015 1
TOPUL cheesecake-urilor din București Hot
Bucatariile lumii Aug 4, 2015 13
Ce înseamnă proaspăt pentru tine?
Home & Deco Feb 14, 2019 0
IKEA lansează colecția VÄLGÖRANDE
Home & Deco Jan 31, 2019 0
No comments so far.
Be first to leave comment below.