The Public Advisors – Hello Menthol au semnat strategia de comunicare TEDxBucharest 2013
Parenting 19/11/2013 Oana Coşman, Journalist 0
Agenția de comunicare și relații publice The Public Advisors și studioul de strategie și design multidisciplinar Hello Menthol semnează strategia de comunicare și identitatea vizuală a TEDxBucharest.
The Public Advisors au fost arhitecții strategiei de comunicare centrate pe conceptul “Make it Happen”. Campania a avut un mix de digital communication, relații cu blogosfera, event management și media relations clasic. În plus, pentru prima oară în cei 5 ani de existență a conferinței în România, a fost introdus un nou concept: ambasadorul TEDxBucharest. Au fost așadar aleși 9 lideri de opinie din domenii precum: jurnalism, blogging sau societate civilă care “Make it Happen” în fiecare zi prin proiectele și acțiunile “Ne-am dorit foarte tare să fim noi aceia care fac să se întâmple versiunea din România a unuia dintre cele mai cunoscute evenimente de pe planetă.
Echipa The Public Advisors a pus astfel în slujba ideilor care merită împărtășite un mix de tactici de comunicare inovatoare creând în jurul TEDxBucharest o adevărată comunitate de susținători formată din ambasadori dedicați proiectului, jurnaliști, membrii ai societății civile și tineri înfocați”, a declarat Raluca Mihălăchioiu, General Manager – The Public Advisors.
Echipa Hello Menthol a fost aceea care a construit întreaga strategie vizuală a TEDxBucharest. Soluția propusă a mers până în miezul procesului de “Make it Happen” și a avut ca elemente grafice cheie uneltele obișnuite pe care oamenii de pe scenă le-au folosit în realitate pentru a construi poveștile lor nemaipomenite, unelte care nu ar fi însemnat nimic fără determinare, pasiune și multă muncă.
“Identitatea TEDxBucharest 2013 este practic o asumare vizuală a statement-ului “Make it Happen” și, simultan, o compoziție flexibilă de ilustrații ușor de declinat pe orice suport online și offline, în animații, environmental branding” a declarat Alexu Toader, Managing Partner – Hello Menthol.
Logoul ediției de anul acesta integrează tagline-ul, creionat în linia ilustrațiilor cu logo-ul generic TEDxBucharest. Această reprezentare poate presupune mai multe extensii pentru a integra informații adiționale: data evenimentului, locul de desfășurare etc. Ilustratorul Andrei Argaetic a fost cel care a desenat elementele necesare kitt-ului de branding și cel care ulterior a continuat live proiectul cu un performance în seara eventului.
Campania de comunicare a generat peste 300 de apariții la TV, radio, în presa scrisă și online, iar campania de social media a avut un reach total de aproximativ 50.000 de persoane. În plus, prin intermediul campaniei cu ambasadorii TEDx Bucharest, mesajul a ajuns la alte 120.000 de pesoane (prieteni, parteneri, susținători și urmăritori ai celor 9 ambasadori) dintre care mai mult de 10% au interacționat prin like, share sau comment cu mesajele TEDxBucharest.
Share this:
Related
Tu cum îți decorezi casa de Paște?
Home & Deco Mar 27, 2018 0
No comments so far.
Be first to leave comment below.