10 lucruri pe care nu le știai despre Imperiul Leilor 10 lucruri pe care nu le știai despre Imperiul Leilor
Dan Șucu, Cristina Bâtlan, Mohammad Murad, Bogdan Micu și Dragoș Petrescu sunt cei cinci lei care intră în Imperiul Leilor. Un nou sezon începe... 10 lucruri pe care nu le știai despre Imperiul Leilor

Dan Șucu, Cristina Bâtlan, Mohammad Murad, Bogdan Micu și Dragoș Petrescu sunt cei cinci lei care intră în Imperiul Leilor. Un nou sezon începe în curând, la PRO TV.

5 oameni de afaceri puternici intră în cel de-al doilea sezon al show-ului Imperiul Leilor cu gândul de a inspira și a da speranță tinerilor antreprenori aflați la început de drum. După o perioadă economică extrem de dificilă, cei cinci lei din Imperiul Leilor vor să demonstreze că mediul de afaceri poate depăși orice obstacol dacă antreprenorii iau decizii la timp și au încredere în business-ul lor.

Filmările show-ului Imperiul Leilor sunt în plină desfășurare și multe detalii legate de producția emisiunii nu au fost făcute publice. Vă dezvăluim acum câteva dintre acestea.

10 lucruri pe care nu le știai despre al doilea sezon Imperiul Leilor:

  • Peste 3.000 de concurenți s-au înscris în cel de-al doilea sezon Imperiul Leilor. Formularul de înscriere în cel de-al doilea sezon a fost luat cu asalt încă de la difuzarea primului episod, din primul sezon. Peste 3.000 de candidați au aplicat pentru a ajunge cu business-ul lor în fața leilor. Unii chiar au reușit. Pe aceștia îi veți vedea în curând, la PRO TV.
  • Românii din străinătate vor să devină antreprenori. Români stabiliți în alte țări și-au arătat deschiderea de a reveni în țară și a dezvolta un business aici. Au aplicat români stabiliți în Germania, Franța, Norvegia, Suedia sau Brazilia.
  • Concurenții vin cu susținători. Pentru că emoția este foarte mare înainte de a ajunge în fața leilor, mulți dintre concurenți simt nevoia să fie susținuți de oameni dragi: copii, părinți, bunici, verișori sau prietenii cei mai buni.
  • Aproape o oră în fața leilor. Pentru a-și prezenta cât mai bine ideea pentru care cer investiție, concurenții au la dispoziție aproape o oră de discuții cu leii. Timp în care trebuie să facă tot ce le stă în putere pentru a-i convinge să investească.
  • Leii iau decizia pe loc. Decizia de a investi într-un business sau într-o idee este luată pe loc. La finalul momentului, fiecare leu își exprimă dorința de a investi sau de a se retrage din negociere.

  • Leii nu cunosc concurenții. Leii au acces la informații despre un concurent, business-ul acestuia sau produsul pe care urmează să-l prezinte, cu doar un minut înainte ca acesta să pășească în Imperiul Leilor. În situația în care unul dintre lei îl cunoaște pe concurentul intrat în platou, leul este obligat să se retragă din negociere.
  • Leii nu modifică suma cerută pentru investiție. Nu de puține ori concurenții vin în fața leilor cu o idee supraevaluată, cerând o sumă mult prea mare în schimbul unui procent mic din companie. Pe parcursul show-ului, leii sunt obligați să păstreze suma cerută de concurent pentru investiție, nu o pot micșora, dar pot negocia procentele.
  • Leul face propriul audit. După ce-și exprimă intenția clară de a se parteneria într-un business, în baza informațiilor prezentate de concurent în emisiune, leul face propriul audit al companiei în care urmează să investească. Dacă informațiile oferite în prima fază sunt incomplete sau inexacte, leul poate lua decizia de a se retrage.
  • Resursele leilor. Intenția de a investi sau nu într-un business, dar și resursele, sunt exclusiv ale leilor. PRO TV creează platforma de ”întâlnire” dintre o idee genială și o sursă de finanțare pentru aceasta.
  • Leii vor să ofere încredere tinerilor antreprenori. Pe lângă investiția financiară, fiecare leu urmărește să se implice activ, să ofere knowhow, încredere și speranță tinerilor antreprenori aflați la început de drum.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: