Parenting

Xerox lansează noi instrumente software şi servicii de management al documentelor

xerox-logoXerox prezintă noi servicii şi instrumente de tipărire la costuri accesibile şi de reducere a numărului de documente imprimate, care eficientizează şi simplifică activităţile cu documentele, într-un mod securizat şi sustenabil. 

“Locul de muncă nu mai este un spaţiu fizic”, spune Mike Feldman, preşedinte, Large Enterprise Operations, Xerox. “Acesta este oricând şi oriunde, expunându-ne la noi provocări şi oportunităţi. Noua noastră generaţie de servicii de imprimare ajută clienţii să deţină controlul asupra informaţiilor şi să gestioneze zilnic productivitatea, mobilitatea, securitatea şi sustenabilitatea.”

De mult timp lider pe segmentul serviciilor de management al documentelor, Xerox îmbină tehnologia şi expertiza în managementul documentelor cu procesele de business şi capacităţile de externalizare IT. Compania şi-a extins oferta, pentru a susţine cât mai mult spaţiile de lucru “mereu deschise” şi explozia de conţinut, care are impact asupra productivităţii de business.

Abordarea Xerox în trei etape – evaluare şi optimizare, securizare şi integrare, respectiv automatizare şi simplificare – este un ghid care face legătura între hârtie (documentele fizice) şi lumea digitală.    

Noile instrumente şi servicii incluse în oferta Xerox de servicii de management al documentelor includ:

  • Evaluare şi optimizare:
    • Xerox CompleteView Pro care creează rapoarte grafice, printr-o aplicaţie web interactivă, astfel  generând scenarii de tipul “What if” pentru analiza mediilor de imprimare din companii şi instituţii, cum ar fi aflarea costurilor totale de întreţinere, gradul de exploatare a echipamentelor şi indicatorii de sustenabilitate. Noutăţile includ soluţii îmbunătăţite (analiza datelor, astfel încât clienţii pot vedea diferite scenarii înainte de a decide asupra investiţiei propriu-zise), suport tehnic pentru echipamentele Xerox care folosesc cerneală solidă şi le permit utilizatorilor să introducă manual cotaţii de preţ personalizate, în cazul în care folosesc echipamente non-Xerox. 
    • Xerox Production Assessment Services care analizează mediile de producţie, pentru a identifica modul cel mai bun de reducere a costurilor şi de eficientizare. Evaluările includ gradul de utilizare a echipamentelor, costul total de întreţinere, lanţul de producţie şi maturitatea proceselor de service.

Securizare şi integrare:

  • Xerox Print Security Audit Service monitorizează politica de imprimare a clientului, pentru a identifica şi a rezolva aspectele legate de conformitate. Oferta include servicii de consultanţă folosind instrumente de colectare a datelor şi  analiză.
  • Xerox Print Server Management Service reduce sarcinile specialiştilor IT, controlează şi consolidează serverele, cozile de imprimare şi driverele.
  • Xerox Mobile Print Solution tipăreşte securizat, printr-o aplicaţie de imprimare mobilă. Utilizatorii pot tipări de pe calculatorul dektop, laptop, tabletă, dispozitiv mobil şi smartphone. Îmbunătăţirile includ:
  • localizarea imprimantelor publice folosind GPS şi hărţi;
  • integrarea documentelor tipărite în cloud cu ajutorul unui director activ/liste a clientului;
  • soluţiile Secure Card Reader şi Follow You Print.

Automatizare şi simplificare:

  • Xerox Content Management Services ajută întreprinderile să automatizeze, să simplifice şi să reducă consumul de hârtie în procesele de lucru. Eficienţa este obţinută prin automatizarea fluxurilor de lucru, prin instrumentele de management al documentelor şi prin serviciile de consultanţă.
  • Xerox IgniteSM acordă note electronice la teste/examene, pemiţându-le educatorilor să personalizeze procesul de învăţare în funcţie de progresele înregistrate de elevi.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button