WineMark, prima conferinta dedicata marketingului si comunicarii in industria vitivinicole WineMark, prima conferinta dedicata marketingului si comunicarii in industria vitivinicole
Reprezentantii industriei de vin dar si clientii finali, consumatorii, sunt asteptati pe 10 iunie, la Teatrul National din Bucuresti, la prima conferinta internationala de... WineMark, prima conferinta dedicata marketingului si comunicarii in industria vitivinicole

Reprezentantii industriei de vin dar si clientii finali, consumatorii, sunt asteptati pe 10 iunie, la Teatrul National din Bucuresti, la prima conferinta internationala de marketing si vanzari pentru industria vinului, eveniment care doreste sa pozitioneze vinul romanesc in topurile de consum la nivel international.

Evenimentul se va bucura de  prezenta a 6 speakeri recunoscuti in industria vinului la nivel international, care vor impartasi din experienta lor celor prezenti.

Adam Teeter (fondator VinePair, Statele Unite), Steve Raye (Bevology, Statele Unite), Carlos Bujanda (Bodegas Pierola, Spania) sau lui Margaret Nolan si Giles Darwin (Denomination, Australia) vor impartasi celor prezenti experienta lor in implementarea celor mai bune practici in conturarea celor mai eficiente campanii de branding si vanzari care sa puna pe harta internationala vinurile de calitate produse in Romania.

“Am hotarat sa organizam aceasta conferinta dupa 15 ani de experienta in aceasta industrie, deoarece consideram ca vinurile romanesti sunt deja la un nivel de calitate ridicat, concurenta este destul de maresi este nevoie de aceasta expertiza a specialistilor astfel incat, in afara de lichidul prorpriu zis si de calitatea acestuia, sa avem si vinuri cu o  prezentare mult mai buna pentru clientul final. Chiar daca in ultima perioada vinul este cerut pe mesele clientilor din restaurante si este o alegere pentru consumul acasa, la nivel european si international suntem destul de departe de tarile cu traditie, consumul pe cap de locuitor este foarte mic, in comparatie cu Franta si Spania de exemplu”, a declarat Simona Mardale, organizator WineMark.

Pe langa speakerii internationali, la eveniment vor fi si reprezentanti ai cramelor romanesti de prestigiu, dar si crame mici, care si-au inceput activitatea in ultimii 3-4 ani. Conferinta va pune accent si pe importanta dezvoltarii zonei de enoturism, o componenta importanta in vanzarea de vin, subliniind importanta cresterii investitiilor in aceasta zona.
Evenimentul va oferi celor prezenti toate informatiile integrate despre industria de vin, astfel incat consumatorul sa poata accesa usor informatia. Reprezentantii companiilor din domeniu HoReCa, distribuitorii si producatorii de vin vor afla de la cei mai buni specialisti care sunt cele mai noi tendinte in branding, marketing si comunicare.

Cei care doresc pot accesa www.winemark.ro pentru a achizitiona bilete la prima conferinta integrata dedicata industriei de vin. In incinta Teatrului National, participantii vor avea acces la zona de conferinta, unde vor fi oferite informatii de la profesionisti din varii domenii conexe industriei de vin, la zona dedicata degustarii vinurilor cramelor care sunt partenere si in zona de socializare, pentru a obtine informatii direct de la participanti.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: