Marketing & AdvertisingMedia

TV Comedy Central a lansat campania “Distracție plăcută în România”

Canalul TV Comedy Central a lansat campania “Distracție plăcută în România”, dezvoltată de DDB România. Astfel,  pe 20 septembrie, singurul canal de televiziune global de comedie a introdus grila reînnoită cu programe adaptate în mod specific și dedicate spectatorilor români.   

Acum, canalul TV are și mai mult conținut local mulțumită unei serii de producții 100% autohtone dedicate în mod special telespectatorilor români, difuzând în același timp și producțiile internaționale precum: South Park, Familia mea dementă, Teoria Big Bang, Doi bărbați și jumătate, producții foarte apreciate de aceștia.

“Noua grilă de programe Comedy Central mizează pe o pondere mult mai mare a conținutului local, aducând pe micul ecran două seriale produse în România: al doilea sezon al <<Comedy Club>> și serialul de teatru de păpuși <<Morr toți dușmanii>>, seriale care reunesc numeroși comedianți îndrăgiți de publicul român. Schimbările pe care le-am făcut au fost rezultatul unei analize atente a nevoilor, a cererii și a gusturilor telespectatorilor din România, transformând grila Comedy Central într-o propunere unică pe piața de media locală. Ceea ce ne-am dorit prin această campanie a fost să demonstrăm relevanța și dedicarea canalului TV față de versatilul umor românesc.” a declarat Zoltan Kabai, Director regional de programe al Comedy Central. 

distractie_placuta_in_romania_family_guy

Direcția strategică și creativă a campaniei a pornit de la conceptul “Comedy Central, față în față cu realitatea româneasă”. Mai exact, au fost identificate acele aspecte cu care românii se fac remarcați față de celelalte popoare, acele particularități care pot fi catalogate drept “obiceiuri ciudate” de către străini, dar pe care românii excelează în a le ironiza, în celebra cheie a hazului de necaz. Astfel, la o privire mai atentă asupra lucrurilor care-i fac pe români unici se regăsește pe deoparte relația românilor cu regulile și pe de altă parte obiceiurile ortodoxe-balcanice.

Pentru a comunica într-un limbaj umoristic ușor recognoscibil, execuțiile campaniei se folosesc de insighturi extrem de specifice poporului nostru. Ce a urmat în comunicarea mixtă – brand & serial TV – a fost să ne folosim în primul rând de serialele cele mai relevante pentru susținerea indicatorilor de brand (likeability) și, în al doilea rând, de cele cu cea mai marea afinitate pentru public.

distractie_placuta_in_romania_south_park

„Ideea creativă din spatele campaniei a fost integrarea personajelor din serialele celebre ale canalului TV în realitatea românească, punându-le în situații foarte cunoscute și relevante pe plan local. Astfel, celebrul personaj Kenny din <<South Park>> este întâmpinat cu coliva, iar Brian, câinele din <<Familia mea dementă>>, este fugărit de maidanezi, în semn de bun venit” a declarat Costin Milu, Creative Director DDB România.

Campania este de tip multi-channel, având declinări pe OOH (citylights, bus shelters), pe radio, în presă, în Social Media (pagina de Facebook), display banners.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button