Auto & MotoBusinessCompaniiLife&Style

Toyota generează afaceri de peste 14 milioane de lei anual familiei Petrescu

Arena Auto, compania din Ploieşti care comercializează autovehicule Toyota, a debutat ca business de familie în anul 2000, iar astăzi a reuşit să depăşească 14 milioane de lei cifră de afaceri. Arena Auto este printre primele companii prahovene din această piaţă, a distribuţiei, întreţinerii şi servisării brandurilor de import, pe atunci sub numele Renault.

După 2008, când compania a devenit distribuitor şi reparator autorizat Toyota, family Petrescu avea să înceapă construcţia unui nou sediu în Ploieşti cu o investiţie de aproximativ 1.800.000 de euro.  Un complex modern, finalizat în 2010, ce dispunea de departamente precum: sales, service spare parts sau after sales.

Debutul  parteneriatului cu marca Toyota a fost marcat de dorinţa sinceră a companiei noastre de a continua să se dezvolte în cadrul pieţei de profil  împărtăşind din valorile şi vasta expertiză a unui brand cu o reputaţie remarcabilă atât în plan intern, cât şi internaţional”, povesteşte Constantin Petrescu – Director General Toyota Ploieşti.

Ulterior, investiţiile au continuat vizând cu precădere perfecţionarea profesională a personalului, care astăzi depăşeşte 35 de angajaţi, diversificarea serviciilor oferite, dar şi  menţinerea locaţiei în sfera unei necesare modernităţi, atât din punct de vedere al înzestrării tehnologice, precum şi al esteticii”, continuă Constantin Petrescu.

Peste 300 de maşini servisate lunar

 Pe lângă modelele de autoturisme pe care le poate lua oricine la drive test, noul showroom dispune de ateliere de mecanică (electrică şi tinichigerie) şi vopsitorie, în cadrul cărora se pot servisa nu doar clienţi Toyota, ci şi ceilalţi, pe garanţie sau postgaranţie.

Astăzi, Arena Auto a ajuns să aibă peste 300 de maşini lunar în service şi peste 100 de maşini marca Toyota vândute anual.

“Constituirea unei echipe solide de vânzări, investiţiile constante realizate în scopul perfecţionării profesionale a acesteia, menţinerea unei generoase flote de test drive au fost elemente care au sprijinit eforturile de atingere a indicilor de performanţă,  numărul unităţilor comercializate anual înregistrând un trend crescător şi depăşind în anii din urmă cifra de 100”, mai declară Constantin Petrescu.

Pe lângă modelele Yaris şi Corolla, cele mai vândute modele Toyota, românul s-a orientat anul acesta şi către Toyota C-HR, un model cu succes imediat după lansare.

Ce aduce noul an business-ului Arena Auto

Sfârşitul lui 2017 anunţă o creştere a cifrei de afaceri cu cel puţin 5%, iar despre următorul an, Constantin Petrescu declară:

“Dincolo de toate acestea, pentru anul 2018, obiectivele  noastre rămân, în mod consecvent, acelea  legate de  îmbunătăţirea permanentă a gradului de satisfacţie al clientelei, de creşterea performanţelor economice interne, precum şi de consolidarea bunei reputaţii a companiei prin practicarea unor servicii de înaltă ţinută profesională”, încheie Directorul General Toyota Ploieşti.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button