BusinessCompanii

Studiu GfK: cum va arăta piața de curierat în 2014

colete_curieratStudiul GfK arată că în 2014, piața de curierat va fi marcată de două tendințe principale: platforme de servicii integrate care ajută tot mai mult firmele să externalizeze logistica legată de expediere și cursa pentru deservirea comerțului online. FAN Courier și-a adaptat oferta nevoilor pieței, prin dezvoltarea și extinderea serviciilor Express Loco și Collect Point, dar și prin lansarea unei aplicații pentru smartphone si tablete.

Studiul “Evaluarea performanțelor companiilor de curierat rapid” realizat de compania de cercetare de piață GfK România, în perioada octombrie-noiembrie 2013, pe un eșantion reprezentativ de 401 de respondenti, a evidențiat faptul că 79% dintre companiile care utilizează servicii de curierat accesează serviciile FAN Courier.  Pentru 55% dintre companiile care lucreaza cu firme de curierat, FAN Courier este primul furnizor care le vine în minte, iar 92% dintre companii sunt satisfacute de serviciile liderului de piață.

In 2013,  79% dintre clienții care au apelat la serviciile FAN Courier au devenit clienți constanți ai companiei, iar 64% dintre ei îl declară furnizorul preferat pentru servicii de curierat.

Cercetarea efectuată la nivelul pieței de curierat din 2013 a indicat faptul că FAN Courier a continuat să-și consolideze poziția pentru al șaptelea an consecutiv, datorită strategiei de creștere aplicate și a identificării direcțiilor corecte de dezvoltare pe termen mediu.

Conform studiului, tot mai multe companii comandă online produse, iar beneficiarii coletelor sunt tot mai mulțumiți de timpul de livrare și de modul în care este anunțată livrarea. Comerțul online rămâne o sursă foarte importantă de creștere, de aici și interesul companiei FAN Courier pentru investiții în acest segment.

Potrivit studiului, FAN Courier se diferentiază față de concurență prin raportul excelent calitate-pret.  Acestui criteriu de baza i se adaugă livrarea rapidă și capacitatea de a livra oriunde în țară.  Acestea sunt principalele trei atribute pe care consumatorii le asociază cu brandul FAN Courier în 2013.

FAN Courier deservește peste 16.000 de clienți, majoritatea persoane juridice cu ajutorul unei echipe formate din peste 2.750 de colaboratori și a unei flote auto de peste 1.650 de vehicule.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button