Românii alocă bugete între 1.000 și 20.000 de euro pentru amenajarea locuinței cu produse din piatră naturală Românii alocă bugete între 1.000 și 20.000 de euro pentru amenajarea locuinței cu produse din piatră naturală
Românii care optează pentru amenajarea apartamentului sau casei cu piatră naturală alocă sume între 1.000 și chiar 20.000 de euro, bugetul variind în funcție... Românii alocă bugete între 1.000 și 20.000 de euro pentru amenajarea locuinței cu produse din piatră naturală

Românii care optează pentru amenajarea apartamentului sau casei cu piatră naturală alocă sume între 1.000 și chiar 20.000 de euro, bugetul variind în funcție de tipul locuinței, de suprafață și de complexitatea proiectului, potrivit celui mai mare magazin de produse de piatră naturală, PIATRAONLINE.

Cei mai mulți dintre români optează pentru amenajarea unui anumit spațiu, cum ar fi bucătăria sau baia, alocând astfel un buget între 1.000 și 1.500 de euro.

„În cazul clienților care fac o amenajare completă de apartament, vorbim de un coș mediu de cumpărături de 4.000 – 6.000 de euro, iar în cazul celor care au drept proiect amenajarea unei case, coșul mediu de cumpărături este între 10.000 și 20.000 de euro.

Băile și bucătăriile sunt în topul preferințelor, dar, de cele mai multe ori, un client va opta pentru placare unitară în toate spațiile din casă, adică va folosi piatra naturală și în holuri, living-uri, etc”, declară Mariana Constantinescu-Brădescu, Managing Partner PIATRAONLINE.

Potrivit datelor PIATRAONLINE, clienții din acest segment de piață sunt persoane cu vârste între 28 și 50 de ani, de familii cu venituri peste medie. În același timp, avem un segment bun în portofoliul de clienți proveniți din mediul rural, care nu au acces la showroom-uri de amenajări în zonele în care locuiesc și atunci soluția piatraonline.ro este cea mai potrivită și accesibilă pentru ei, iar, pentru că prețurile sunt unele extrem de competitive, de cele mai multe ori închid acele comenzi cu noi.

Vânzările variază în funcție de sezon

Pe parcursul unui an, proiectele de amenajare sunt condiționate de sezonalitate. Dacă în sezonul cald românii preferă să lucreze la amenajări exterioare, în sezonul rece lucrările se mută la interior.

„Vânzările depind foarte mult de sezonalitate. În lunile calde, livrările cele mai mari și mai multe sunt pe partea de produse de exterior, adică pavaje. În perioada decembrie-martie cea mai mare căutare o au produsele de interior. Există, însă, și situații în care românii își comandă produsele în funcție de evoluția șantierului. Dacă un șantier ajunge la finisaje interioare în luna iunie va cere produsele aferente în luna iunie. 

În cazul PIATRAONLINE, avem comenzi pentru toate tipurile de produse pentru că putem oferi clientului o gamă completă, ceea ce ne permite să furnizăm produse pe parcursul întregului proiect și putem livra oricând atât produse de interior, cât și de exterior. Avem peste 1.500 de articole din toate colțurile lumii, începând cu Brazilia și ajungând până în Vietnam sau Taiwan”, explică Sergiu Constantinescu-Brădescu, Managing Partner PIATRAONLINE.

De ce preferă românii piatra naturală?

Produsele din piatră naturală, fie că vorbim de pavaje, fie că vorbim de produse de placare verticală, sunt apreciate de români pentru că oferă o durabilitate ridicată, iar în comparație cu alte produse au mai multe avantaje.

„Românii preferă piatra pentru că este un produs natural, mereu în tendințe. Este un produs ce oferă un raport calitate-preț foarte bun și o gamă de culori, finisaje și texturi, pe care cu greu le găsești în alte categorii. În același timp, se potrivește foarte bine și cu alte produse, precum parchetul, mocheta sau chiar elemente din metal.

Noi suntem specializați în travertin. Cu acesta am început și am rămas foarte competitivi pe acest tip de produs. Vânzările de travertin reprezintă peste 60% din gama noastră, iar pe locul doi este categoria de piatră decorativă, adică toate produsele ce se folosesc pentru placare verticală.

În ceea ce privește tendințele din acest an, 2019 este un an dedicat nuanțelor de negru sau gri și alb și cu pete de culoare ce provin din alte materiale, finisaje și/sau texturi. Am înregistrat o creștere în vânzări pe materiale pe care până acum 2-3 ani nu le puteam promova pe piață, dar pentru că încercăm să ținem pasul cu tendințele internaționale, aceste produse au ajuns să fie apreciate și în România”, a mai spus Mariana Constantinescu-Brădescu.

PIATRAONLINE remarcă în acest an vânzări mai mari pentru materiale albe, gri și negre, în special marmură. Altfel, tendințele de la nivel național se mențin, românii optând, cu predilecție, pentru materiale în nuanțe de bej, crem și maro. Sunt amenajări în stil mediteranean, care sunt într-o zonă foarte „caldă”, care aduc aminte de vacanțele din Grecia, Italia, Spania.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: