BeautyLife&Style

Ramona Bădescu, Gerovital H3 și … Mărioara de la Gorj

gerovital H3Farmec a decis să reinventeze conceptul Gerovital H3 Prof. Dr. Ana Aslan, primul brand antiîmbătrânire din lume, readucând acum în lumina reflectoarelor produsele companiei și prin imaginea Ramonei Bădescu. Artista și-a făcut intrarea ca într-un show din Cizmă și a încântat audiența prezentă la lansarea Gerovital H3 Prof. Dr. Ana Aslan pe ritumurile melodiei Mărioară de la Gorj de la Maria Tănase. A urmat… povestea noii linii de cosmetice Gerovital H3 cu o formulă care are la bază un complex inovator, format din trei ingrediente esențiale pentru îngrijirea eficientă a tenului matur: acidul hialuronic, vitamina E și Juvinity.

Acest nou complex anti-age conținut de produsele Gerovital H3 Prof. Dr. Ana Aslan previne și combate semnele îmbătrânirii tenului, acționând în profunzime pentru o piele care arată și se simte tânără. Astfel, Acidul Hialuronic hrănește și hidratează tenul matur în profunzime, redându-i suplețea și restaurând bariera hidro-lipidică de protecție.

Vitamina E permite eliminarea efectelor negative ale radicalilor liberi asupra tenului, protejând acidul hialuronic, fibrele de colagen și elastina proprii pielii. Juvinity, complexul inovator care a reinventat formularea de succes a Gerovitalului, supranumit „Complexul tinereții” sau “Rezervorul de tinerețe îndelungată al pielii”, are efect de întârziere a procesului de îmbătrânire metabolică a nucleului celulelor, devenind astfel posibilă revigorarea replicării celulare și păstrarea aspectului sănătos al pielii.

Gama Gerovital H3 Classic are în componență o emulsie hidratantă demachiantă 2 în 1 ce asigură o demachiere și tonifiere eficientă, o cremă lift hidratantă de zi și o cremă restructurantă de noapte în componența cărora, alături de triada de principii active, se regăsește și sepilift, un complex botanic ce diminuează ridurile, corectează imperfecțiunile pielii și asigură nivelul optim de hidratare. Îngrijirea tenurilor mature se poate face cu  crema intensiv hidratantă de zi și crema antirid nutritivă de noapte cu structură bogată în uleiuri naturale ce refac stratul hidro-lipidic protector al pielii, pentru un efect geriatric de durată. Această familie de produse este completată de crema contur pentru ochi și buze, care tratează eficient ridurile fine, și cu o cremă regenerantă pentru mâini, care reduce vizibil efectele trecerii timpului asupra pielii mâinilor.

Specialiștii Farmec au creat, pentru prevenirea primelor semne ale îmbătrânirii tenului, un set de produse cosmetice unic care conțin retinol pur stabil, care pătrunde adânc în straturile dermului, accelerând procesele enzimatice, prevenind ridurile și încetinind îmbătrânirea pielii. Astfel, gama Gerovital H3 Retinol conține o cremă pentru prevenirea ridurilor destinată tenurilor mai tinere, o cremă pentru regenerare avansată destinată tenurilor mature, care are efect de creștere a elasticității și fermității pielii, precum și o cremă antirid contur ochi.

Noutatea absolută a gamei de produse cosmetice Gerovital H3 o reprezintă deodorantele cu efect antiperspirant timp de 24 de ore de la aplicare. Formularea blândă, de tip emulsie a acestora a fost special concepută pentru a proteja pielea delicată a axilelor, textura acesteia nelăsând urme pe haine. Colecția de deodorante nu conține alcool, parabeni sau triclosan și cuprinde Gerovital H3 Natural și Gerovital H3 Fresh cu parfum energizant și proaspăt, precum și Gerovital H3 Splendide și Gerovital H3 Sensitive cu parfum delicat, floral, cu note balsamice de mosc. Pentru prima dată în România, deodorantele Gerovital H3 sunt disponibile nu numai în doze de 150 ml, ci și în doze de 40 ml, ideale pentru poșeta fiecărei femei.

Cu o experiență îndelungată în cercetarea și dezvoltarea de produse anti-aging, Farmec a creat noile formulări Gerovital H3 pentru ca milioane de femei din România și de pretutindeni să-și mențină tenul proaspăt și hidratat și să se bucure de frumusețea lor în fiecare zi, indiferent de vârstă.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul www.farmec.ro.

Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. În ultimii doi ani, strategia de export a fost focusată pe consolidarea distribuţiei în ţările vecine, precum Ungaria, Polonia si Republica Moldova.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button