Companii

PayPoint România, 60,2 mil. tranzacții plăți facturi într-un an

PayPoint plc, principalul operator de plăţi în numerar şi online din Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord, raportează pentru România o creștere a numărului de tranzacții pentru anul financiar 2015-2016.

Astfel, compania a înregistrat pe plan local în decursul acestui an un volum de 60,2 milioane tranzacţii plăţi facturi, cu 12,7% mai mult comparativ cu anul precedent. Totodată, sunt raportate creşteri semnificative şi pe celelalte segmente de plăți, de la cel al încărcării electronice a cartelelor telefonice preplătite, la transferul de bani sau plata contravalorii rovinietei.

„În 2008, când am lansat pe plan local serviciul de plăți facturi, obiectivul de a pune la dispoziția consumatorilor o rețea națională de 10.000 de magazine partenere era cu siguranță unul extrem de ambițios. Faptul ca acum putem anunța depăşirea acestui prag este pentru noi o mare reuşită. Indiferent că sunt magazine mici de proximitate sau fac parte din mari rețele internaționale, comercianții joacă un rol crucial în business-ul nostru”, spune Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România.

În decursul anului financiar, PayPoint a semnat acorduri de colaborare cu douăzeci şi patru de noi furnizori parteneri, ajungând la un portofoliu de 119 jucători importanți din industrii variate, cu acoperire locală sau națională. Din perspectiva serviciilor oferite, anul financiar încheiat a însemnat consolidarea poziției în segmente relevante de plăți, precum cel de utilități, telecom sau cel financiar-bancar. Totodată, o altă reuşită e marcată de extinderea la nivelul întregii rețele a disponibilității serviciului de încasare a plăților pentru rovinietă.

Pentru a asigura accesul unui număr cât mai mare de consumatori la beneficiile sistemului, PayPoint şi-a crescut reţeaua cu 907 magazine partenere în perioada analizată, având în prezent peste 10.200 puncte de plată la nivel naţional. Această extindere a fost posibilă prin semnarea de parteneriate cu sute de magazine de proximitate din zone urbane şi rurale, dar şi cu rețele mari, cu acoperire națională.

La nivelul grupului, PayPoint a raportat un volum de 818,7 milioane tranzacţii, în creştere cu 0,7% faţă de volumul raportat în anul precedent, iar valoarea totală a tranzacţiilor a depăşit nivelul de 14 miliarde lire sterline. La nivelul întregului grup, au fost anunţate venituri nete de 123,6 milioane lire sterline, în creştere cu 0,4 % faţă de anul anterior.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button