Business

Managerii centrelor de contact pot urmări activitatea agenţilor direct pe iPad

Interactive Intelligence Group Inc., furnizor global de soluţii software şi servicii, a lansat aplicaţia mobilă Interaction Supervisor iPad Edition, care le oferă o mobilitate sporită supervizorilor şi managerilor din centrele de contact, asigurând îmbunătăţirea calităţii serviciilor de asistenţă clienţi.

Interaction Supervisor iPad Edition oferă o serie de avantaje centrelor de contact de dimensiuni medii şi mari, în special datorită dashboard-ului configurabil, ce asigură supervizorilor acces în timp real şi nelimitat prin wireless la date şi statistici analitice ale discuţiilor, precum şi date la nivel de echipă, apeluri în aşteptare, agent şi durată.

În plus, prin alerte în timp real, supervizorii sunt anunţaţi atunci când au fost depăşite pragurile de performanţă prestabilite, cum ar fi timpul mediu de aşteptare, iar prin afişarea locaţiei agenţilor, supraveghetorii pot vedea unde sunt agenţii, care este statusul lor (de exemplu, „La masă”, „Într-o sesiune de training”), fotografiile şi seturile de competenţe ale acestora.

„Managerii centrelor de contact sunt pur şi simplu mai eficienţi atunci când pot fi văzuţi şi sunt accesibili agenţilor. Cu toate acestea, provocarea a venit din faptul că, odată plecaţi de la birou, managerii nu mai au acces la statisticile de care au nevoie pentru a-şi face treaba. Am creat aplicaţia Interaction Supervisor iPad Edition pentru a ajuta supervizorii să reacţioneze mai rapid la problemele semnalate de agenţi sau clienţi, de oriunde şi oricând. Deciziile rapide, bazate pe statistici detaliate şi furnizate în timp real, le oferă companiilor posibilitatea de a-şi îmbunătăţi serviciile pentru clienţi – exact ceea ce ne dorim şi noi”, a spus Joe Staples, Chief Marketing Officer Interactive Intelligence.

Interaction Supervisor iPad Edition face parte din suita software all-in-one Customer Interaction Center (CIC) a Interactive Intelligence. CIC le oferă companiilor şi centrelor de contact o gamă largă de aplicaţii pentru comunicarea prin diferite mijloace, ce pot fi implementate atât la locaţie cât şi în cloud.

Interactive Intelligence Group Inc. este un furnizor global de soluţii pentru centre de contact, soluţii integrate pentru comunicaţii de business şi software şi servicii pentru automatizarea proceselor de business, dezvoltate pentru a îmbunătăţi experienţa clienţilor. Soluţiile integrate de comunicare ale companiei, care pot fi implementate atât la locaţie, cât şi în cloud, pot fi utilizate în industrii precum serviciile financiare, asigurări, centre în regim de outsourcing, recuperare creanţe sau utilităţi.

Interactive Intelligence a fost fondată în 1994 şi are peste 5.000 de clienţi în întreaga lume. Compania se află în top 500 furnizori de software şi servicii globale conform revistei Best Small Companies in America and Software Magazine 2012, publicată de Forbes în 2011 şi laureată a premiului de excelenţă Cloud Computing Excellence Award, oferit de publicaţia Cloud Computing Magazine în 2013. Compania are aproximativ 1.500 de angajaţi, iar sediul central se află în Indianapolis, Indiana, Statele Unite. În plus, compania are birouri în America de Nord, America Latină, Europa, Orientul Mijlociu, Africa şi Asia.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button