Uncategorized

Make it Possible: Huawei, venituri de 7,5 miliarde de dolari

huaweiHuawei Device a lansat campania sa globală în cadrul expoziţiei Mobile World Congress (MWC) 2013 și a anunţat veniturile realizate timp de un an din vânzările globale şi care însumează 7.5 miliarde de dolari, reprezentând o creştere de 10 % faţă de anul anterior, precum şi mai bine de 127 de milioane de device-uri livrate.

de Marian Crăciun

Pentru a continua succesul din 2012, noua iniţiativă de brand a Huawei ‘Make it Possible’ vizează consumatorii din întreaga lume întrucât compania îşi propune să fie recunoscută ca şi un brand dedicat consumatorilor la nivel global.

În 2012, din cele 52 milioane telefoane livrate, 32 milioane au fost smartphone-uri, ceea ce reprezintă o creştere de 60% faţă de anul anterior. Compania a livrat şi 50 milioane de device-uri destinate conexiunilor mobile broadband (MBB) şi 25 milioane echipamente pentru acasă în cele 12 luni ale lui 2012. Huawei a raportat o creştere fără precedent în al patrulea trimestru al lui 2012, cu livrări de 10.8 milioane, o creştere de 89,5% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, devenind astfel cel de-al treilea vânzător de smartphone-uri la nivel global, potrivit datelor furnizate de IDC.

Anul trecut la MWC am lansat numele Ascend şi am prezentat o serie de produse de vârf. Astăzi, în cadrul aceleiaşi expoziţii, ne consolidăm promisiunea prin noua campanie de brand, ‘Make it Possible’,”

CEO al Huawei Consumer Business Group

Campania ‘Make it Possible’ reliefează spiritul Huawei întrucât combină expertiza şi imaginaţia pentru a face ca imposibilul să devină posibil. Demarată în cadrul MWC 2013, campania se va derula pe pieţe selectate din întreaga lume pe tot parcursul anului şi va include puncte de interacţiune cu consumatorii precum experienţe de retail, activităţi online şi media engagement. ‘Make It Possible’ este rezultatul unor cercetări vaste derulate pe pieţe globale, prin intermediul cărora consumatorii şi-au exprimat dorinţa pentru produse de ultima generaţie cu preţuri accesibile de la Huawei Device.

În cadrul MWC, Huawei a prezentat viziunea sa “Make it Possible” printr-o instalaţie vizuală a unui cub din metal plutitor, măsurând 0.9m cu 0.9m cu 0.9m, cea mai mare instalaţie de acest fel de până acum.

Compania a încheiat recent şi cea mai ambiţioasă campanie de marketing a sa la nivel global, care a targetat milioane de consumatori din 45 pieţe din 15 regiuni.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button