BusinessCompanii

Kromatic, business în creștere cu 44% din închirierea și întreținerea textilelor HoReCa și a uniformelor

Spălătoria Kromatic, singura spălătorie inteligentă din România, a înregistrat în primul trimestru al anului în curs o creștere cu 14% a business-ului, comparativ cu trimestrul patru din 2015 și cu 44% față de trimestrul întâi 2015. Printre motivele principale se numără, astfel, creșterea capacității și deschiderea tot mai mare a companiilor hoteliere și din industrie față de externalizarea acestui tip de serviciu în vederea obținerii unei calități superioare, cu costuri mai rezonabile.

Kromatic oferă servicii de închiriere lenjerie hotelieră și de spital, prosoape, halate SPA, și uniforme de lucru pentru sectorul industrial și pentru sectorul medical, textile pe care le igienizează în spălătoria profesională din Brașov.

Creșterea trimestrială cu 14% a afacerilor companiei s-a datorat în primul rând dezvoltării capacității de procesare prin investiții în tehnologie inovatoare și sustenabilă, Kromatic fiind prima spălătorie inteligentă din Europa care identifică textilele în mod unic cu microcipuri pentru un management superior. Instalarea tunelului Jet system, în luna februarie, a mărit cu 500 kg./oră capacitatea de igienizare a uniformelor de lucru. Un alt factor important a fost și câștigarea unor noi clienți precum Athenée Palace Hilton București sau Delaco și extinderea colaborării cu cei deja existenți.

Înainte de deschiderea unității din Prejmer, Spălătoria Kromatic funcționa într-o hală cu o capacitate de aproape 5 ori mai mică decât cea actuală. Cererea crescută pentru serviciile de închiriere și igienizare a textilelor, în special din partea hotelurilor din centrul țării, a condus la adăugarea unui schimb de lucru suplimentar, solicitările clienților depășind capacitatea nominală a spălătoriei cu o tonă pe zi. În noua hală, Kromatic are acum o capacitate de 15 tone/schimb pentru deservirea clienților din industria HoReCa, industria medicală, alimentară, prelucrătoare sau electronică.

Comparativ cu trimestrul 1 din 2015 când Kromatic se afla în hala mică, aceste schimbări au generat în primul trimestru al anului curent o creștere cu 44% a cifrei de afaceri a companiei.

“Observând deschiderea pieței pentru închirierea și întreținerea textilelor și având, la rândul nostru, un apetit pentru dezvoltare și inovare, am văzut necesară mutarea într-o nouă locație. Ne-am dorit să creăm la Prejmer cea mai performantă unitate de spălătorie profesională. Este doar o chestiune de timp pentru ca tehnologia RFID să devină tot mai prezentă pe piața spălătoriilor din România, iar noi putem afirma cu responsabilitate că suntem părinții industrializării acestei soluții”, declară Aurelian Moraru (foto), directorul general al Kromatic.

Schimbările aduse businessului prin noua unitate, nu doar la nivelul capacității, ci mai ales prin dezvoltarea sistemului de identificare a textilelor prin microcipuri (tehnologia RFID), a întărit încrederea clienților în serviciile spălătoriei. Clienții au acum acces la aceleași rapoarte ca și spălătoria, putând ști, în orice moment, detalii importante despre textilele lor datorită acestui arbitru oferit de Kromatic, care nu mai lasă loc pentru subiectivismul cu care alte spălătorii se confruntă. Clienții din industria hotelieră au fost în mod special încântați de textilele inteligente oferite de Kromatic întrucât managerii pot ști în orice moment ce lenjerie și ce prosoape se află în hotel, la dispoziția lor, și cum se pot pregăti optim pentru primirea clienților.

 În ceea ce privește divizia de uniforme, Kromatic se așteaptă ca tot mai multe companii să perceapă avantajele serviciului de închiriere și igienizare și impactul pozitiv pe care acesta îl are la nivelul motivării personalului.

Un medic, angajat al unui spital de prestigiu cu care colaborăm, ne-a mărturisit cu mare surprindere că primește uniforma curată în fiecare zi, într-un sertar propriu, din partea spitalului și că… ’Si la noi se poate lucra în condiții civilizate, în care simți că ești apreciat’. Aceste reacții sunt cele care ne motivează în dezvoltarea acestui serviciu de închiriere și igienizare a uniformelor și  ne dau satisfacție atât clientului, cât și nouă”, a încheiat Aurelian Moraru.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button