CompaniiTravel

JW Marriott redeschide cele două etaje executive renovate după o investiție de 3 mil. euro

Unitatea de cinci stele JW Marriott, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de profil, a redeschis cele două etaje executive (7 și 8) după o serie de lucrări de modernizare care au totalizat o investiție de 3 milioane de euro.

“E o mare bucurie pentru noi să putem oferi oaspeților noştri un produs nou, modern şi contemporan, odată cu inaugurarea camerelor şi apartamentelor executive ale hotelului – complet renovate. De-acum ne putem mândri cu cele mai mari camere din oraş, în cea mai modernă înfăţişare”, declară Fadlallah Zayat, General Manager al JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

Potrivit oficialilor unității, remodelarea celor două etaje executive ale hotelului (şapte şi opt) reprezintă prima etapă din planurile de renovare a etajelor de oaspeţi.

Cele două noi etaje executive numără 102 camere, cinci apartamente, două apartamente prezidențiale şi Executive Lounge şi au trecut printr-un proces extins de reamenajare, în cadrul căruia a fost regândit întreg conceptul de design interior.

Unul din elementele-cheie îl reprezintă acele detalii semnificative ce reflectă considerația pentru calitatea fiecărui moment. În această colecție de amănunte ce dau caracter camerelor se află și triada de accente subtile ale design-ului: prima ar fi nota de contrast a culorilor, nuanța profundă de verde-turcoaz ce rafinează și oferă volum cromaticii neutre a ansamblului.

JW_BUHRO JW MARRIOTT BUCHARESTAl doilea detaliu este oglinda volumetrică – ce reflectă fizionomia unui diamant multifațetat, perfect tăiat, sugerând posibilele -şi infinitele- perspectivele posibile. Elementul întregitor al acestui relief de calm al camerelor este cu siguranță autenticitatea; reprezentată printr-o geometrie de obiecte artizanale – ceramică tradițională maramureşeană, înrămată într-un profil contemporan.

Tehnologiile folosite pentru echiparea camerelor urmează două principii majore: eco friendly şi user friendly. Astfel, toate luminile sunt LED, cu consum redus şi durată de viaţă de minim 8 ani; termostatele sunt dotate cu trei funcţii de control, ce comută automat pe o poziţie neutră atunci când camerele nu sunt ocupate; televizoarele sunt tip Smart LED, rezoluţie full HD, cu dimensiuni de 48’’ în camere, respectiv 55 în apartamente; toate camerele au câte un birou funcţional, cu desk panel integrat – dotat cu alimentare tensiune (220 şi 110 V), conectare TV HDMI, conectare telefoane şi echipamente smart.

Executive Lounge-ul hotelului, localizat la etajul superior, deschis 24 de ore pe zi, şapte zile pe săptămână, a beneficiat de acelaşi tratament exhaustiv de remodelare. Noua înfătişare se înscrie în linia unui design contemporan, elegant şi comprehensibil, spaţiul fiind compartimentat în 6 zone distincte: bufet, zona pentru servit masa, zona de relaxare, biblioteca, business center şi o zonă privată, totalizând o capacitate de 58 de locuri. În Executive Lounge, oaspeţii cazaţi pe noile etaje executive sau în apartamente beneficiază gratuit de servicii precum: mic dejun continental, hors d’oeuvre, gustări, cafea, ceai şi răcoritoare.

Proiectul de renovare a fost conceput de către un arhitect portughez, specializat în design pentru brandul JW Marriott, iar mobila a fost adusă din Italia şi Spania. În ceea ce privește implementarea, proiectul a fost realizat cu resurse şi materiale locale, dar şi din alte țări din UE, de catre echipe specializate de constructori din România, Polonia, Slovenia şi Germania.

Cu 402 camere, 12 săli de conferință (cu o suprafață totală de aproximativ 2.000 mp) și şase restaurante şi lounge-uri, hotelul JW Marriott este unul dintre cele mai mari și luxoase hoteluri din București. Deschis în 2000, bucurându-se de o poziționare privilegiată, în imediata apropiere a Palatului Parlamentului, JW Marriott Bucharest Grand Hotel se bucură a fi o destinație preferată pentru personalități din Europa, precum și pentru demnitari internaționali.

JW_BUHRO JW MARRIOTT BUCHARESTHotelul se face remarcat atât prin decorul impresionant, cât și prin plenitudinea serviciilor reunite sub un singur acoperiș: şase restaurante selecte, un semnificativ centru de conferințe cu dotări tehnice de ultimă oră, o galerie de lux pentru cumpărături, cazino, spa și fitness şamd. Indiferent dacă optează pentru o spațioasă cameră de oaspeți sau vin la cină sau prânz, toți oaspeții sunt răsfățați cu servicii complete, la standarde de excepție, la orice oră.

JW Marriott face parte din portofoliului brandurilor de lux al companiei Marriott International și este prezent în întreaga lume, în oraşe cheie și resorturi distinse. În prezent, brandul numără peste 75 de hoteluri în peste 25 de ţări. Se estimează ca până în 2020 portofoliul să numere mai mult de 115 proprietăţi, în peste 35 de ţări.

Portofoliul brandurilor de lux şi lifestyle al Marriott International include The Ritz-Carlton Hotel Company, EDITION Hotels, BVLGARI Hotels & Resorts, JW Marriott Hotels & Resorts, Autograph Collection, Renaissance Hotels, AC Hotels and Moxy Hotels – însumând 550 de proprietăţi în toată lumea.

Până la finele anului 2016, oficialii Marriott International estimează o creştere a portofoliului până la 652 de hoteluri în locaţii noi precum Geneva, Elveţia; Paris, Franţa; Los Cabos, Mexic; şi Sanya, China. Portofoliul brandurilor de lux şi lifestyle al Marriott reuneşte aproximativ 25% din planul de dezvoltare a companiei. Planurile de extindere vizează un număr de 250 de noi proiecte hoteliere de lux şi lifestyle în următorii ani.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button