Marketing & Advertising

J&B Rare Scotch lansează ediția a doua a campaniei Blending Spirits

J&B Rare Scotch, whisky-ul numărul 1 în România[1], lansează, în curând, ediția a doua a campaniei Blending Spirits, cea mai vizualizată campanie online din România, în cadrul căreia cei mai în vogă artiști ai momentului vor face schimb de roluri cu trupe underground. Videoclipurile noilor blenduri muzicale urmează să fie lansate foarte curând.

În prima ediție a campaniei J&B Blending Spirits, câte doi artiști din industria muzicală autohtonă, cu genuri muzicale și imagine total diferite, au fost provocați să facă schimb de melodii și să le interpreteze în propriul stil.

Experimentul muzical a avut ca rezultat lansarea a două versiuni diferite ale melodiei originale, dar care au păstrat același mesaj puternic.

Artiștii care au acceptat  provocarea J&B Blending Spirits și care au dezvoltat patru blenduri muzicale au fost: Macanache & Adda, Robin and The Backstabbers & Alex Velea, Delia & DOC, Vița de Vie & Delia.

În urma succesului înregistrat de prima ediție a campaniei Blending Spirits, J&B a decis continuarea, și în acest an, a experimentelor muzicale care combină artiști din două zone total diferite: populari și underground.

Urmăriți aici cele mai de succes blenduri muzicale ale primei ediții J&B Blending Spirits

„Inspirată din povestea care a stat la baza whisky-ului J&B, întâlnirea surprinzătoare dintre două spirite independente, un italian, Justerini, și un britanic, Brooks, campania J&B Blending Spirits pune în valoare  lucrurile pozitive care rezultă din intersecția spiritelor independente, succesele rezultate în urma combinațiilor inedite. În curând, caracterul surprinzător și neașteptat al whisky-ului J&B va fi reflectat de noile blenduri muzicale, în care  artiști cu genuri muzicale total opuse răspund unei provocări menite să îi scoată din zona de confort. Veți vedea artiști foarte populari cum interpretează spectaculos melodii ale trupelor underground și invers, combinații care par greu de imaginat, dar care, odată puse în scenă, cuceresc”

 Raluca Sava, Senior Brand Manager Diageo România

Conceptul creativ al campaniei J&B Blending Spirits este alăturarea surprinzătoare și, la o primă vedere neverosimilă, a două personaje, contexte și situații, pentru a da naștere unor blenduri neprevăzute și, deci, unor rezultate de succes, dar greu de imaginat.

J&B Blending Spirits este prima campanie în cadrul căreia consumatorii au fost trimiși, în urma unui concurs, cu un avion exclusiv la Festivalul Electric Castle, ediția 2016, organizat la Cluj.

În timpul zborului, artiștii Vița de Vie și Delia au susținut un concert live, moment care a confirmat caracterul neprevăzut al whisky-ului J&B. Astfel, prin campania Blending Spirits, J&B dezvoltă noi variante și ocazii inedite de consum, noi blenduri cu care consumatorii să rezoneze.

Urmăriți aici concertul live Delia – Vița de Vie, în drum spre Electric Castle

Bine de știut!

J&B Rare este whisky-ul Scotch numărul 1 în Europa și al doilea la nivel mondial, având vânzări de peste 6 milioane de baxuri pe an. Compania Justerini & Brooks datează din 1749, când a fost atestată ca distribuitoare de vinuri rafinate și de băuturi spirtoase.

Whisky-ul J&B Rare Scotch, așa cum îl consumăm astăzi, a fost realizat în ultimul secol, pentru piața americană de după Prohibiție. Gustul său echilibrat și plăcut vine din îmbinarea perfectă a 42 de tipuri de cereale și malț.

—————————————————–

[1] În categoria de Whisky Scotch Standard, conform celor mai recente studii Nielsen

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button