Going OutLife&Style

HISTORY, primul loc în topul televiziunilor factuale

history PAGE3HISTORY, principalul produs din portofoliul liderului de piaţă în distribuţia canalelor de entertainment, A+E Networks® UK, este cea mai urmărită televiziune factuală de către adulţii din mediul urban, cu vârsta între 18 şi 49 de ani[1], din România.

HISTORY şi-a consolidat poziţia pe piaţa din România printr-o serie de emisiuni de tip franciză, foarte populare la nivel internaţional, precum “Aşii amanetului” şi “Colecţia de la Count’s Kustoms”. Ambele seriale au adunat un număr foarte mare de fani şi au atras un public mai tânăr pe HISTORY, generând o medie de vârstă a telespectatorilor de 38 de ani, cea mai scăzută medie dintre toate televiziunile factuale din România.

În octombrie 2013, HISTORY a difuzat şi mult aşteptata premieră a serialului “Vikingii”. Acesta a fost primul serial de tip dramă transmis de HISTORY, care a ajuns rapid numărul 1 în România. În cele opt săptămâni de difuzare, “Vikingii” a întrecut orice alt serial factual[2], depăşind media slotului cu un impresionant procent de 93%.

Despre succesul HISTORY în România, Tom Davidson, Managing Director A+E Networks UK, menţionează: Suntem foarte mândri de creșterea televiziunii în România și rămânem dedicaţi obiectivului de a aduce telespectatorilor români portofoliul nostru complet de programe de înaltă calitate. În plus, investim continuu în această piaţă şi, ca urmare a succesului înregistrat anul trecut, plănuim să dezvoltăm şi mai mult investiţia din 2014.”

HISTORY a lansat un feed de transmisie localizat la începutul anului 2013, putând astfel asigura grile de programe personalizate pentru România. Televiziunea HISTORY este disponibilă prin Digi, Romtelecom (DTH), UPC, iNES IPTV şi Orange TV.

Statistici – rating:

In februarie 2013, HISTORY a aderat la ARMA.

Aşii amanetului

  • Premiera seriei 8 din Aşii amanetului a întrecut media de audienţă a slotului cu 73%.
  • Media de vârstă: 33 ani – în timp ce media de vârstă a canalului este de 38 de ani.

Colecţia de la Count’s Kustoms

  • Premiera celei de-a doua serii din Colecţia de la Count’s Kustoms a întrecut media de audienţă a slotului cu 74%.

Vikingii

  • Vikingii au înregistrat un rating de 0.42.
  • Premiera Vikingii a întrecut media de audienţă a slotului cu +93%.
  • 55% dintre telespectatori au reprezentat adulţi din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 ani.

Sursă: TechEdge / Urban / 18-49 ani / Februarie 2013 – Ianuarie 2014



[1] Sursă: TechEdge / Urban / 18-49 ani / Februarie 2013 – Ianuarie 2014

[2] Emisiunile cu un singur episod nu au fost excluse din top.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button